Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по экономическим дисциплинам \ Инновационное развитие предприятия \ 2053. Лекція №28 - Теоретико-методичні основи аналізу та мотивації попиту на інновації

Лекція №28 - Теоретико-методичні основи аналізу та мотивації попиту на інновації

« Назад

Код роботи: 2053

Вид роботи: Лекція

Предмет: Інноваційний розвиток підприємства

Тема: №28, Теоретико-методичні основи аналізу та мотивації попиту на інновації

Кількість сторінок: 20

Дата виконання: 2017

Мова написання: українська

Ціна: 150 грн

1. Специфіка ринкових досліджень для виявлення та аналізу попиту на інновації

2. Класифікація незадоволених потреб споживачів та товаровиробника з їх волевиявлення

3. Рівні споживацької готовності споживачів та їх характеристика

4. Фактори, які враховують під час попиту на нові товари

4.1. Критичний рівень споживацького капіталу

4.2. Критична придатність товару

4.3. Критичний мінімальний рівень доходу

4.4. Критичний рівень ризику

4.5. Критична кількість вільного часу у споживача

5. Методи виявлення прихованих, але не ідентифікованих (не розпізнаних) потреб