Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по экономическим дисциплинам \ Инновационное развитие предприятия \ 2052. Лекція №27 - Концептуальні основи маркетингу інновацій
Лекція №27 - Концептуальні основи маркетингу інновацій
« Назад
Код роботи: 2052
Вид роботи: Лекція
Предмет: Інноваційний розвиток підприємства
Тема: №27, Концептуальні основи маркетингу інновацій
Кількість сторінок: 20
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: 150 грн
1. Поняття маркетингу інновацій
2. Головні завдання маркетингу інновацій
3. Варіанти інноваційного циклу та типи підприємств-інноваторів: венчурні, експлеренти, патієнти, віоленти, комутанти
4. Завдання маркетингу інновацій для підприємств інноваційного бізнесу
5. Відмінність маркетингу інновацій від маркетингу відомого товару