Тести з курсу Корпоративна соціальна відповідальність - 30 тестів
Код роботи: 4487
Вид роботи: Тести
Предмет: Корпоративна соціальна відповідальність
Тема: 30 тестів
Кількість сторінок: 10
Дата виконання: 2018
Мова написання: українська
Ціна: 150 грн
1. В якому році був прийнятий Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища»:
А) в 2001р.;
Б) в 1991 р.;
В) в 1998 р.;
Г) в 1993 р.
2. Одним із ключових документів сучасності, в якому підіймаються питання вирішення екологічних проблем є:
А) Програму дій «Порядок денний на ХХІ століття»;
Б) «Програма Ріо+5»;
В) Цілі розвитку тисячоліття;
Г) Йоганнесбурзька декларація зі сталого розвитку.
3. На Всесвітній конференції ООН «Людина і навколишнє середовище», яка проходила в Стокгольмі в 1972 р., вперше було введено поняття:
А) «сталий розвиток»;
Б) «екорозвиток»;
В) «зелена економіка»;
Г) корпоративна соціальна відповідальність.
4. Діяльність ЮНЕП охоплює широке коло питань і проблем, пов’язаних з:
А) навколишнім середовищем та сталим розвитком;
Б) вирішенням та забезпеченням гармонізації розвитку економіки та соціальної сфери суспільства;
В) розвитком суспільства, що дозволяє задовольняти потреби сьогодення;
Г) вирішенням найгостріших проблем використання енергетичних ресурсів.
5. До переліку Цілей розвитку тисячоліття не відноситься:
А) Зменшення дитячої смертності;
Б) Забезпечення сталого розвитку довкілля;
В) Збільшення інвестицій в чистіше виробництво на основі розробки системи стимулів;
Г) Розвиток глобальної співпраці задля розвитку.
6. Глобальний договір − це:
А) документ, складений групою осіб для засвідчення встановлених фактів, наприклад акт про нестачу товарно-матеріальних цінностей;
Б) добровільна міжнародна мережа корпоративного громадянства, ініційована з метою сприяння загальним соціальним і екологічним принципам для вирішення проблем глобалізації.
В) документ, в якому наведено перелік заходів, спрямованих на сприяння оздоровленню фінансової системи, переведення після кризового розвитку на шлях екологічно чистого і стабільного розвитку;
Г) документ, в якому вказано глобально визнані цілі, визначені світовою спільнотою для усунення найбільш кричущих нерівностей у глобальному розвитку людства.
7. Серед секретаріатів, які перебувають під егідою ЮНЕП є такий, як:
А) секретаріат Конвенції про охорону біологічного різноманіття;
Б) секретаріат Конвенції про охорону і захист прав людей;
В) секретаріат Конвенції про захист мігрантів;
Г) ваш варіант відповіді.
8. Спробою об’єднання зусиль усіх країн світу у боротьбі зі змінами клімату за допомогою ринково-орієнтованих економічних механізмів є:
А) Глобальний договір;
Б) Кіотський протокол;
В) Цілі розвитку тисячоліття;
Г) Йоганнесбурзька декларація зі сталого розвитку.
9. Мережа Глобального договору складається з Офісу Глобального договору та:
А) шести агенцій ООН;
Б) семи агенцій ООН;
В) восьми агенцій ООН;
Г) п’яти агенцій ООН.
10. Європейська стратегія «Європа 2020: стратегія розумного, сталого та всеохоплюючого зростання», прийнята Європейською Комісією у:
А) 2012 році;
Б) 2001 році;
В) 2010 році;
Г) 2005 році.
11. Стандарт ISO 14000:
А) описує соціальну відповідальність підприємства в частині дотримання екологічних вимог на виробництві;
Б) оцінює екологічний вплив, пов’язаний з продукцією на всіх стадіях її життєвого циклу;
В) проектує і впроваджує ефективні системи екологічного менеджменту;
Г) визначає загальні норми щодо реалізації міжнародної торгівлі викидами парникових газів.
12. Яку міжурядову програму було створено з ініціативи Стокгольмської конференції ООН по навколишньому середовищу (1972 р.) і рішенню Генеральної Асамблеї ООН (1973 р.):
А) МОК;
Б) ЮНЕП;
В) ЮНЕСКО;
Г) Глобальний договір.
13. Концепція управління організацією, яка має на меті зменшити негативний вплив діяльності компанії на навколишнє середовище та сприяти раціональному використанню ресурсів – це:
А) концепція «зелений офіс»;
Б) концепція ресурсозбереження та енергоефективності;
В) концепція про охорону довкілля;
Г) немає вірної відповіді.
14. До джерел фінансування ЮНЕП не належить:
А) регулярний бюджет ООН;
Б) Фонд з навколишнього середовища;
В) цільові фонди та паралельні внески;
Г) державний бюджет.
15. Україна як Сторона додатка 1 підписала Кіотський протокол у:
А) 2012 році;
Б) 2001 році;
В) 1999 році;
Г) 1995 році.
16. Який з міжнародних стандартів КСВ є одним з перших, що було розроблено та прийнято:
А) стандарт ISO 26000;
Б) стандарт Саншайн;
В) стандарт ISO 14000;
Г) стандарт АА1000.
17. Який стандарт розроблений на основі постійного діалогу із зацікавленими особами (стейкхолдерами)?
А) стандарт ISO 14000;
Б) стандарт АА 1000;
В) стандарт SA 800;
Г) стандарт Саншайн;
Д) стандарт ISO 26000.
18. Який з міжнародних стандартів КСВ найбільше підходить, для компаній, діяльність яких негативно впливає на суспільство;
А) АА 1000;
Б) стандарт GRI;
В)стандарт SА 8000;
Г) стандарти серії ІSО.
19. Який з міжнародних стандартів КСВ найчастіше використовують в процесі оцінки соціально відповідальної діяльності підприємств:
А стандарт GRI;
Б) стандарт SА 8000;
В) SО 14000;
Г) стандарт ІSО 26000.
20. Які етапи процесу соціальної звітності слід виконати компанії за стандартом АА 1000:
А) планування, реалізація, збір показників, звітування;
Б) планування, звітування, оцінка, аудит;
В) реалізація програм, збирання показників, звітування, аудит;
Г) планування, звітність, підготовка звіту, аудит.
21. Який із стандартів представлення нефінансової звітності в найбільшому ступені надає підприємствам інструментарій для виміру прогресу:
А) стандарт GRI;
Б) стандарт SА 8000;
В) стандарт Саншайн;
Г) стандарт ІSО 14000.
22. Який із стандартів представлення нефінансової звітності встановлює нормативи поведінки роботодавця відносно до своїх працівників:
А) стандарт GRI
Б) стандарт SА 8000;
В) стандарт Саншайн;
Г) стандарт ІSО 14000.
23. Який із стандартів представлення нефінансової звітності с основою серії стандартів екологічного менеджменту і допомагає компаніям вирішувати екологічні питання:
А) стандарт GRI;
Б) стандарт SA 8000;
В) стандарт Саншайн;
Г) стандарт ISO 14000.
24. Яка інформація відповідно до стандарту Саншайн має бути представлена у нефінансовій звітності:
А) про продукцію та послуги;
Б) про керівний склад корпорації;
В) про фінансові результати діяльності;
Г) про основних клієнтів;
Д) про основні ринки збуту;
Е) про обсяги податкових виплат;
Ж) про фінансову стійкість та платоспроможність.
25. Який з міжнародних стандартів КСВ не може бути використано з метою сертифікації компанії:
А) стандарт АА 1000;
Б) стандарт ISO 14000;
Г) стандарт ISO 26000;
Д) стандарт GRI.
26. Який з наведених компонентів є зайвим у системі GRI:
А) стратегічне бачення;
Б) кредо керівника;
В) профіль компанії;
Г) система менеджменту;
Д) дерево цілей компанії;
Е) індекси;
Ж) показники;
З) стратегічні альтернативи;
К) ризики.
27. Який показник слід віднести до макроіндикаторів корпоративного управління:
А) індекс сталого розвитку Доу Джонса;
Б) індикатор корпоративного управління Davis Global Advisors;
В) інтегральний індекс корпоративного управління;
Г) Індекс прозорості та підзвітності компаній.
28. Бізнес-модель підприємства - це:
А) визначений напрям змін в соціальній та економічній сфері;
Б) послідовність реалізації певних інструментів, методів та заходів;
В) сукупність елементів, які характеризують унікальну логіку функціонування підприємства, його ключові компетенції;
Г) зафіксовані напрямки та послідовність реалізації соціальних програм, що визначають конкурентні фактори успіху.
29. Бізнес-модель підприємства визначає:
А) логіку ведення бізнесу;
Б) систему стратегічних цілей;
В) імідж підприємства серед зацікавлених груп;
Г) дії з досягнення конкурентних переваг;
Д) економічну модель підприємства;
Е) очікуваний ефект.
30. В чому полягає принцип відкритості соціально відповідальної діяльності підприємства:
А) як підприємство буде розповсюджувати інформацію про власну соціальну діяльність;
Б) як керівники і персонал підприємства вивчають та оцінюють інтереси, очікування та побоювання зацікавлених сторін;
В) яка наявна репутація та які заходи приймаються для її покращення, чи відповідально реалізується діяльність, прозоро та професійно;
Г) як оперативно підприємство реагує на очікування та запити зацікавлених сторін;
Д) як швидко вносить корективи у власну діяльність у зв’язку зі змінами ринкової ситуації.