Доповідь Список діагностичного інструментарію практичних психологів дошкільних навчальних закладів Тернопільської області
Код роботи: 5090
Вид роботи: Доповідь
Предмет: Практична психологія вищої школи
Тема: Список діагностичного інструментарію практичних психологів дошкільних навчальних закладів Тернопільської області
Кількість сторінок: 39
Дата виконання: 2008
Мова написання: українська
Ціна: безкоштовно
Список діагностичного інструментарію практичних психологів дошкільних навчальних закладів Тернопільської області
НАЗВА МЕТОДИКИ |
МЕТА МЕТОДИКИ |
ДЖЕРЕЛО МЕТОДИКИ |
Методика діагностики психологічної готовності дітей до шкільного навчання -малюнок чоловічої фігури; -наслідування писемних букв; -змальовування групи крапок |
Визначення психічного розвитку, розвитку моторики, довільності психічної діяльності |
ТЕІПО Вивчення психологічної готовності дитини до школи.-Т.,1995. Проскура О.В. Психологічна підготовка вчителя до роботи з першокласниками К.:Освіта,1998р. Чуб Н.В. Комплексні тести готовності дитини до школи. Харків, Основа,2007р, ст42-44 Газета Психолог 2003р №13 Упорядник С.Максименко Готовність дитини до школи- К.:Мікрос-СВС,2003р, ст6 |
Тест вербального мислення (ВМ) (за Я.Йірасеком) |
Визначення ступеня шкільної зрілості |
Проскура О.В. Психологічна підготовка вчителя до роботи з першокласниками К.:Освіта,1998р
|
Методика „Графічний диктант” |
Виявлення уміння уважно слухати і точно виконувати вказівки дорослого, самостійно діяти за вказаним зразком |
О.Боговарова Психологічна готовність дитини до навчання в школі/ Психолог,- вкладка, 2003р. №29-32,13 ТЕІПО Вивчення психологічної готовності дитини до школи.-Т.,1995. Проскура О.В. Психологічна підготовка вчителя до роботи з першокласниками К.:Освіта,1998р. Бібліотека вихователя дитячого садка,2007р, березень |
Тест для перевірки фонематичного слуху дитини (з діагностичної системи Ю.Гільбуха) |
Для перевірки стану фонематичного слуху в умовах виконання завдання за певними правилами |
Проскура О.В. Психологічна підготовка вчителя до роботи з першокласниками К.:Освіта,1998р. |
Тепінг-тест |
Для оцінювання психомоторної рухливості |
Ю.З.Гільбух «Темперамент і пізнавальні здібності школяра» К.,1992р |
Діагностика готовності до навчання в школі дітей шестирічноговіку |
Для визначення готовності до навчання |
СтадненкоН.М.,ІляшенкоТ.Д.,Обухівська А.Г. Методика готовності до навчання в школі дітей шестирічного віку. К.-П.,2001р |
Діагностика психічних особливостей дітей раннього віку |
Визначення стадій розвитку дитини: -моторної поведінки -сенсомоторної поведінки -психосоціальної сфери -мовної сфери -когнітивної сфери |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст. 16-18 |
Методика Гном |
Якісна оцінка психічнго стану дитини на момент обстеження |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р., ст. 18-26 |
Діагностика психічних особливостей дітей дошкільног віку |
Вікові особливості моторної та мовленнєвої сфери дошкільників |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст. 34-35 |
Методика «Чого не вистачає» |
Визначення загального рівня сприймання, готовності до навчання |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст. 36 |
«Які предмети заховані в малюнках?» |
Визначення цілісного розвитку сприймання, готовності до навчання |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст. 36-37 |
Методика діагностики загального рівня спостережливості |
Визначення загального рівня спостережливості |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст. 37 |
«Розуміння тексту» |
Визначення рівня слухового сприймання |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст. 37 |
«Назви фігури» |
Визначення зорового сприймання геометричних фігур |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст. 38 |
«Знайди квадрат» |
Визначення константності сприймання |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст. 38 |
«Шуми» |
Для дослідження слухового розрізнення |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст. 38 |
«Початкові приголосні» |
Для дослідження фонематичного розрізнення |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст. 39 |
Зорово-графічний гештальт-тест Бендер |
Діагностика зорово-моторної координації |
Готовність дитини до навчання. Упоряд. С.Максименко – К.:Мікрос-СВК, 2003ст8-10 Іляшенко Т.Д. Чому їм важко вчитися?Діагностика і корекція труднощів у навчанні молодших школярів.-К.,Початкова школа,2003р. |
«Лінеограми» |
Діагностика зорово-моторної координації |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст.40 |
«»Зигзаги» |
Діагностика зорово-моторної координації |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст.41 |
«Квадрат і коло» |
Діагностика зорово-моторної координації |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст42 |
Тест переплетених ліній |
Визначення рівня стійкості уваги |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст42-43 |
Тест Кюссі |
Для визначення вибірковості уваги |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст44 |
«Лабіринт» |
Визначення уміння дотримуватися правила рішення графічної задачі |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст44 |
«Знайди такий самий предмет» |
Визначення ступеня імпульсивності-рефлективностів психічній регуляції дітей |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст45 |
«Палички і хрестики» |
Для визначення рівня саморегуляції і стилю навчальної діяльності |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст46 |
Метолдика «10 слів» |
Для визначення рівня слухової памۥяті |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст47 |
Методика «Складні фігури» |
Для визначення зорової памۥяті |
С.Максименко «Памۥять дитини» К., Главник, 2004р, ст25 |
Методика «Запам’ятовування цифр» |
Для визначення зорової памۥяті |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст48 |
методика |
Для визначення рівня опосередкованого запамۥятовування |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст48 |
Методика «Упізнавання фігур |
Для визначення рівня образної памۥяті |
Упорядн.С.Максименко та інші «Памۥять дитини»»- К.:Главник, 2004,ст28 |
Методика Вартегга |
Для визначення цілісності розумового образу |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст49 |
Методика «Збереження кількості» |
Для визначення рівня інтелектуальної зрілості |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст50 |
Методика «Комбінаторика» |
Для визначення рівня наочно-дійового мислення |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст50 |
Методика вивчення оригінальності малюнків |
Визначення оригінальності мислення |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст51-52 |
Методика визначення рівня розвитку логічних операцій |
Визначення рівня розвитку логічних операцій |
Л.Терлецька Психологія дитинства.Практикум., -К., Главник, 2006р.,ст53 |
Тест «Вербальне мислення» |
Готовність до шкільного навчання |
Чуб Н.В. Комплексні тести готовності дитини до школи. Харків, Основа,2007р, ст44-47 |
Тест «Сходинки» |
Визначення самооцінки |
Чуб Н.В. Комплексні тести готовності дитини до школи. Харків, Основа,2007р, ст44-49 Комплексна діагностика психологічної готовності до навчання в школі/Розкажіть онуку, 2006р., №9-10 |
Тест «Чому не виходить» |
Оцінювання себе, вміння контролювати свої дії |
Чуб Н.В. Комплексні тести готовності дитини до школи. Харків, Основа,2007р, ст49-50 |
Тест «Намалюй себе» |
Визначення самооцінки |
Чуб Н.В. Комплексні тести готовності дитини до школи. Харків, Основа,2007р, ст50-52 |
Тест на визначення сформованості «Внутрішньої позиції школяра» |
Визначення мотивації |
Чуб Н.В. Комплексні тести готовності дитини до школи. Харків, Основа,2007р, ст52-54 |
Тест «Веселий-сумний» |
Оцінювання емоційного ставлення до майбутнього процесу навчання |
Чуб Н.В. Комплексні тести готовності дитини до школи. Харків, Основа,2007р, ст54-56 |
Тест «Кому що пасує» |
Емоційне ставлення до школи |
Чуб Н.В. Комплексні тести готовності дитини до школи. Харків, Основа,2007р, ст56-57 |
Експрес-методика готовності дитини до шкільного навчання |
Діагностика готовності до навчання |
Упорядник Т.Гончаренко,К.,Шкільний світ,2006, ст23 |
Тест Лаури Гудінаф «Малюнок людини» |
Визначення коефіцієнту інтелекту; особливості особистості |
Степанов С.С. Діагностика інтелекту методом малюнкового тесту М.1995р |
Діагностика рівня інтелектуального розвитку |
Визначення інтелекту дітей |
Під ред.. Ю.З.Гільбуха Вимір інтелекту дітей. К., Інститут психології АПН України,1992р. |
Методика діагностики відхилень у розумовому розвитку старших дошкільників з вадими слуху |
Дослідження розумового розвитку дітей з вадами слуху |
Методика діагностики відхилень у розумовому розвитку старших дошкільників та молодших школярів / СтадненкоН. Ілляшенко Т., Борщевська Л., к., 1998 |
Методика «намисто» |
Вміння дитини розуміти, утримувати та відтворювати навчальне завдання, визначення сформованості внутрішнього плану дій |
О.Боговарова «Психолгічна готовність дитини до навчаня в школі « / Психолог вкладка, 2003р,,№29-32 |
Методика Виключення |
Оцінка рівня сформованості розумових операцій аналізу і узвгвльгнення |
Комплексна діагностика психологічної готовності до навчання в школі/Розкажіть онуку, 2006р., №9-10 |
Вивчення вольових якостей дитини»Чарівний будинок» |
Визначення рівня розвитку цілеспрямованості, самостійності |
Методичний посібник»Методи вивчення психічного розвитку дитини - дошкільника |
Поективна методика «4-й зайвий» |
Визначити вміння аналізувати і підбирати узвгвльгнення до групи зображених предметів |
Методичний посібник»Методи вивчення психічного розвитку дитини - дошкільника |
Карта настрою |
Вивчення емоційних станів дитини у різних ситуаціях |
Емоційний розвиток дитини/ Психологічний інструментарій, К., Главник, 2003 |
Комплекс тестових завдань для визначення інтелектуального розвитку дитини 3 років |
Виявити рівень розвитку мислитель них процесів та здібностей дитини 3 років |
Ю.Соколова тести на інтелектуальний розвиток дитини 3 років/К.: Країна мрій, 2005 |
Методика „Будиночок” |
Виявити уміння дитини точно копіювання, особливостей розвитку довільної уваги, просторового сприймання, сенсомоторної координації і тонкої моторики рук |
О.Боговарова Психологічна готовність дитини до навчання в школі/ Психолог,- вкладка, 2003р. №29-32,61 |
Експериментальна бесіда з виявлення внутрішньої позиції школяра |
Дослідження пізнавального чи ігрового мотивів в ефектно-потребнісній сфері дитини |
Газета «Психолог»-2006р.,ст8 |
Проективна малюнкова методика „Що мені подобається в школі |
Діагностика мотиваційної сфери |
Л.Лєскова-Савицька Проблема дезадаптації першокласників/ Психолог, 2003р. №29-32 |
Проективна малюнкова методика „мій клас” |
Визначеня рівня адаптованості |
Л.Лєскова-Савицька Проблема дезадаптації першокласників/ Психолог, 2003р. №29-32 |
Методика діагностики готовності до навчання в школі дітей шестирічного віку |
Виявлення готовності дітей до навчання в школі |
Стаденко Н.М., Ілляшенко Т.Д., Обухівська А.Г. Методика діагностики готовності до навчання в школі дітей шестирічного віку. – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2001. |
Візуально-моторний гештальт-тест |
Оцінити ступінь сформованості зорово-моторної координації, виявити найпроблемніші її моменти |
Коробко С., Коробко О. Робота психолога з молодшими школярами: методичний посібник. –К: Літера ЛТД, 2006. Упорядник С.Максименко Готовність дитини до школи- К.:Мікрос-СВС,2003р, ст8-10 |
Визначення навчально мотивації |
Визначити мотиваційну готовність до навчання в школі |
Коробко С., Коробко О. Робота психолога з молодшими школярами: методичний посібник. – К: Літера ЛТД, 2006 Бібліотека вихователя дитячого садка, 2007р, березень |
Метод вибору кольорів |
Вивчення особливостей психоемоційного стану дитини |
Коробко С., Коробко О. Робота психолога з молодшими школярами: методичний посібник. – К: Літера ЛТД, 2006 |
Методика діагностики тривожності |
Виявлення рівнів тривожності |
Упорядник С.Максименко Готовність дитини до школи- К.:Мікрос-СВС,2003р, Бібліотека вихователя дитячого садка, 2007р, березень |
Методика діагностики міжособистісних відносин дитини з батьками |
Визначення взаємовідносин в сім’ї |
|
Методика „Малюнок дерева” |
Виявлення особистісних особливостей дитини |
Коробко С., Коробко О. Робота психолога з молодшими школярами. – К:Главник, 2004 (Психолю Інструментарій) |
Методика Розрізані фігурки |
Виявлення рівня розвитку наочно-дієвого мислення, зорового сприйняття, візуально-моторної інтеграції |
Максименко С. психологічна діагностика мислення, інтелекту креативності дитини.- К., 2003р |
Методика діагностики взаємин між дітьми у сім”ї |
Дослідження між особистісних взаємин дітей у сім”ї |
Психолог, 2005р, №28, с.21 |
Методика „Чарівна паличка” |
Визначення можливих емоційних проблем дитини |
Психолог, 2005. №37-38,с. 22 |
Методика „намисто” |
Виявлення рівня розвитку уваги,уміння слухати дорослого, розвитку дрібної моторики дитини |
Психолог, 2005, №37-38, с.20 |
Тест „три дерева” |
Діагностика сімейних відносин |
Практична психологія та соціальна робота 1998, №8 |
Методика діагностики інтелекту (дитячий варіант) |
Визначення рівня розвитку візуального мислення |
Коробко С., Коробко О. –К: Главник, 2004 (Психол. Інструментарій) |
Методика дослідження сфери міжособистісних відносин |
Дослідження сфери міжособистісних відносин дитини і її сприйняття внутрісімейних відносин, соціальна пристосованість, с взаємостосунки з оточуючими |
Практическая психодиагностика /Под ред. Д.Я. Райгородского. – Самара, 1999.
Гильяшева и.Н., Игнатьева Н.Д. Детская проєктивная методика в исследовании межличностніх отношений ребенка |
Методика «Тест кольорових виборів». |
Визначення мотивів та потреб молодшого школяра. |
Терлецька Л. Шкільна психодіагностика. – К., Шкільний світ, 2003.
|
Дослідження типу темпераменту |
Виявлення індивідуальних особливостей особистості. |
Максименко С. Адаптація дитини до школи. –К.: Мікрос –СВС, 2003. |
Методика малюнок сім’ї. |
Виявлення внутрісімейних відносин. |
М. Дідора В. Ященко Основні методи психодіагностики. – Т., 2006. |
Методика „Малюнок сім ї” |
Виявлення емоційних проблем і труднощів, взаємин у сім ’ї |
О. Баранова „Малюнок сімєї”// Психолог. № 2 2003., ст.18;№ 23-24 2005р
|
Короткий тест творчого мислення
|
Вивчення творчих здібностей учнів
|
Психологічна діагностика мислення, інтелекту, креативності дитини.Упоряд.:С.Максименко-К.:Мікрс-СВС,2003.-32
|
Шкала тестів розумового розвитку |
Дослідження розумового розвитку дитини |
Дослідження розумового розвитку дитини. - К., 2003, серія Психологічний інструментарій |
Словниковий тест. Побудова дедуктивних умовиводів |
Визначити пасивний словник дитини |
Мислення дитини. – К., Главник, 2004 |
Виділення суттєвих ознак поняття Шкала оцінювання за МарцинківськоюТ.Ю. |
Для вивчення здатності дитини до виокремлення суттєвих ознак поняття |
Мислення дитини. – К., Главник, 2004 |
Схематизація. Дорога до будиночків |
Для виявлення рівня розвитку наочно-образного мислення
|
Мислення дитини. – К., Главник, 2004 Упорядник С.Максименко Психологічна діагностика мислення, інтелекту, креативності дитини К.: Мікрос – СВС, 2003. |
Словесні пропорції. Шкала оцінювання за МарцинківськоюТ.Ю |
Для виявлення здатності дитини до розуміння прстих аналогій |
Мислення дитини. – К., Главник, 2004 |
Невербальний тест. Визначення спільних рис |
Для визначення здатності до абстрагування,оперування невербальними поняттями |
Мислення дитини. – К., Главник, 2004 |
Здатність до логічних міркувань |
Визначити рівень здатності порівнювати абстрактні об2єкти- виявляти закономірності ряду послідовних змін |
Мислення дитини. – К., Главник, 2004 |
Оцінка рівня комунікативності вчителя |
Вміння і бажання вчителя спілкуватись, рівень емпатії |
|
Писхогеометричний тест |
Вивчення особистості через тип намальованих фігур |
Рогов Є.Настольная книга школьного психолога |
Методика дослідження самооцінки «Сходи» |
дослідження самооцінки |
Упоряд.:С.Максименко, Н.Шевченко, О.Главник Самооцінка учня–К.:Главник, 2004,ст.30-32 Газета «Психолог»-2005р.,№23-24, ст13 |
Тест-опитувальник батьківського ставлення |
Визначення батьківського ставлення |
Упоряд.:С.Максименко, Н.Шевченко, О.Главник Самооцінка учня–К.:Главник, 2004,ст.53-56 Газета Завуч,К,:Шкільний світ,№17-18 |
Орієнтація в навколишньому, ставлення до школи |
Визначити рівень орієнтації в навколишньому, запасу знань, ставлення до школи |
Упоряд.:С.Максименко, Н.Шевченко, О.Главник Самооцінка учня –К.:Главник, 2004,ст..66-67 |
|
Визначення рівня соціальної та знаннєвої підготовленості дитини до школи |
Упоряд.:С.Максименко, Н.Шевченко, О.Главник Самооцінка учня –К.:Главник, 2004,ст67-69 |
Логопедичний тест |
Дослідити чистоту мови: наявність чи відсутність дефектів вимови |
Упоряд.:С.Максименко, Н.Шевченко, О.Главник Самооцінка учня –К.:Главник, 2004,ст78 |
Повтори речення |
Відтворення граматичних структур |
Упоряд.:С.Максименко, Н.Шевченко, О.Главник Самооцінка учня –К.:Главник, 2004,ст79 |
Перекажи почуте |
Визначення рівня розвитку розгорнутої мови |
Упоряд.:С.Максименко, Н.Шевченко, О.Главник самооцінка учня –К.:Главник, 2004,ст79 |
Малюнок людини |
Визначити рівень розвитку спілкування |
Упоряд.:С.Максименко, Н.Шевченко, О.Главник Самооцінка учня –К.:Главник, 2004,ст86-87 |
Кінетичний малюнок сімۥї |
Виявити ставлення до членів сім’ї, сімейних відносин |
Упоряд.:С.Максименко, Н.Шевченко, О.Главник Самооцінка учня –К.:Главник, 2004,ст87-90
|
Методика «Який я ?» |
Визначення самооцінки дитини-дошкільника |
Упоряд.:С.Максименко, Н.Шевченко, О.Главник Самооцінка учня –К.:Главник, 2004,ст95 |
Оцінка дошкільників |
Виявити самооцінку дошкільників |
Упоряд.:С.Максименко, Н.Шевченко, О.Главник Самооцінка учня –К.:Главник, 2004,ст96 |
Бесіда про ставлення до школи і навчання |
Визначити наявність (чи відсутність ) складових внутрішньої позиції школяра |
Упоряд.:С.Максименко, Н.Шевченко, О.Главник Самооцінка учня –К.:Главник, 2004,ст. 99-103 |
Визначення мотивів навчання |
Визначення місця соціальних мотивів у системі мотивації |
Упоряд.:С.Максименко, Н.Шевченко, О.Главник Самооцінка учня –К.:Главник, 2004,ст103-106 |
Методика Карта настрою |
Визначення емоційного стану дитини |
Упоряд.:С.Максименко, К.Максименко, О.Главник-К.:Мікрос-СВС,2003,ст39-40 |
Методика Г.П.Гаврилової |
Дослідження емпатії |
Упоряд.:С.Максименко, К.Максименко, О.Главник-К.:Мікрос-СВС,2003,ст45 |
«Панель» |
Вивчення просторових уявлень і просторової орієнтації |
Стад ненко Н.М.Іляшенко Т.Д. «Методика діагностики відхилень у розумовому розвитку молодших школярів та старших дошкільників», К.,1991 |
«Будиночок» |
Вивчення просторових уявлень і просторової орієнтації |
|
«Короблик» |
Вивчення просторових уявлень і просторової орієнтації |
|
«Групування предметів» |
Вміння узагальнювати, виділяти спільну ознаку за функціональними і родовими ознаками |
|
«Четвертий зайвий» |
Вміння виділяти суттєву ознаку |
|
«Гра-праця» |
Вміння об’єднувати за спільною ознакою |
|
«Встановлення системи в заданому ряді» |
Вміння встановлювати порядок чергування |
|
«Класифікація геометричних фігур» |
Групування предметів за спільною ознакою і знання геометричних фігур, величини |
|
«Нісенітниці» |
Дослідження мислення |
|
«Чи готова ваша дитина до школи?» |
Визначення готовності до школи |
Ільїна М.Н. та інші «Тести для дітей. Чи готова ваша дитина до школи?» - К.,школа, 2003р, ст.. |
Діаграма страхів |
Виявлення детермінант виникнення страхів у дітей |
Карпенко Н. «Дитячі страхи. Психологія їх подолання»,К.Главник,2007р |
Вивчення психічного розвитку дитини-дошкільника |
Визначення психологічної готовності дошкільника до навчання в школі |
Авторський колектив С.Є.Кулачківська та інші Методи вивчення психічного розвитку дитини-дошкільника. К. Світич,2003 |
Тести розумового розвитку для дітей 5 років |
Оцінка рівня розумового розвитку дитини згідно з віковими нормами |
І.А. Барташнікава О.О.Барташніков Як визначити рівень розумового розвитку дитини? Тернопіль, Богдан,1998 |
Діагностика готовності дітей до навчання в школі |
Визначити рівень розвитку інтелектуальних здібностей і довільної регуляції діяльності |
І.А. Барташнікава О.О.Барташніков Як визначити рівень розумового розвитку дитини? Тернопіль, Богдан,1998 |
Тест «Казки Дюса (Де сперта) |
Дослідження міжособистісних взаємин дітей у сімۥї |
Газета Психолог 2005р №23-24 |
Опитувальник для дітей |
Виявлення референтної групи |
Газета Психолог 2005р №23-24 |
Експериментальна гра «Секрет» |
Дослідження дитячого колективу |
Лаврентьєва Г.П.,Титаренко Г.М. Практична психологія для вихователя, Київ,1993р |
Методика «Незавершені речення» |
Виявлення особистісних домагань, визначення рівня самооцінки дитини. Дослідження психоемоційного ставлення до дитячого садка, вихователя, однолітків.Вивчення сфери сімейних взаємин |
Газета Психолог, 2005р №23-24 |
Методика «Творча оригінальність» |
Виявлення рівня оригінальності мальованих образів |
С.Максименко, Л.Кондратенко, О.Главник Психологічна діагностика мислення, інтелекту, креативності дитини, Київ, 2003р |
Методика «Читання казки» |
Виявлення домінуючого мотиву в дітей у процесі цілеспрямованої діяльності |
Газета Психолог 2005, №23-24 |
Тести на інтелектуальний розвиток дитини чотирьох років |
Визначення розвитку пам’яті, уваги, мислення, мовлення |
Ю.Соколова «Тести на інтелектуальний розвиток дитини чотирьох років»,Київ, 2005р |
Методика «Творення казок із заданим початком» |
Виявлення дитячих страхів |
Газета Психологічна газета, 2006р,№8 |
Методика «Гра-ситуація» |
Виявлення дитячих страхів |
Газета Психологічна газета, 2006р,№8 |
Опитувальник для батьків |
Виявлення загальних відомостей про дитину і сімۥю |
Газета Психолог 2005р, № 23-24 |
Опитувальник для дітей |
Виявлення загальних відомостей про виховання дитини |
Газета Психолог 2005р, № 23-24 |
Діагностика психічного розвитку для трилітніх |
Дослідити рівень розвитку розумових здібностей дітей віком 3-ох років |
Методичний посібник «Діагностика психічного розвитку дітей.» Івано-Франківськ, 1993р |
Діагностика психічного розвитку для чотирилітніх |
Дослідити рівень розвитку розумових здібностей дітей віком 4-ох років |
Методичний посібник «Діагностика психічного розвитку дітей.» Івано-Франківськ, 1993р |
Методика «Закінчи історію» |
Ознайомлення з моральними нормами і уявленнями |
Газета «Психолог», 2005,№23-24, ст5 |
Методика «Сюжетні картинки» |
Емоційний компонент моральної свідомості |
Газета «Психолог», 2005,№23-24, ст5 |
Діагностика визначення тривожності |
Визначення тривожності у дітей |
З.С.Карпенко Експресивна психотехніка для дітей-Київ, 1997р, ст30 |
Діагностика визначення імпульсивності |
Визначення імпульсивності у дітей |
З.С.Карпенко Експресивна психотехніка для дітей-Київ, 1997р, ст36 |
Діагностика визначення агресивності |
Визначення агресивності у дітей |
З.С.Карпенко Експресивна психотехніка для дітей-Київ, 1997р, ст42 |
Діагностика визначення раннього дитячого аутизму |
Визначення аутизму |
З.С.Карпенко Експресивна психотехніка для дітей-Київ, 1997р, ст48 |
Діагностика визначення невпевненості |
Визначення невпевненості у дітей |
З.С.Карпенко Експресивна психотехніка для дітей-Київ, 1997р, ст72 |
Діагностика визначення замкнутості |
Визначення замкнутості |
З.С.Карпенко Експресивна психотехніка для дітей-Київ, 1997р, ст66 |
«Емоційне вигорання» |
Визначення рівня «емоційного вигорання» |
В.Дудяк Емоційне вигорання-Психологічний інструментарій-2007р, травень,ст36 |
Опитувальник «Синдром емоційного вигорання» |
Вимірювання ступеня «емоційного вигорання» |
В.Дудяк Емоційне вигорання-Психологічний інструментарій-2007р, травень,ст47 |
Методика «Відмінності» |
Визначення психологічних механізмів та мислитель них здібностей дітей дошкільного віку |
Гільбух Ю.З. «Темперамент і пізнавальні здібності дошкільника та школяра (діагностика та педагогіка)».-К.,1992,ст..80 |
Діагностика уважності |
Методика спрямована на виявлення у дітей усвідомлення певних зв’язків між предметими та явищами навколишнього світу |
Гільбух Ю.З. «Темперамент і пізнавальні здібності дошкільника та школяра (діагностика та педагогіка)».-К.,1992,ст103-107 |
«Кісткова зрілість» |
Оцінювання біологічної зрілості дитини |
БВДС,2007/3, березень, ст61 |
«Руки» |
Функціонування тімۥяно-потиличних відділів |
БВДС,2007/3, березень, ст..61 Бібліотека вихователя дитячого садка, 2007р., березень |
«Пропорції тіла та темпи росту» |
Оцінювання фізіологічної зрілості дитини |
БВДС,2007/3, березень, ст61 |
Тест «Доріжки» |
Дослідження рівня розвитку тонкої моторики та координації «очі-рука» |
Газета Психолог»,2005р,№23-24, ст10 |
Діагностика соціально-психологічної адаптації |
Визначення рівня адаптації людини у колективі, її відношення до колег по роботі |
Газета «Соціальний педагог», 2007р, №11 |
Методика діагностики соціально-психологічної адаптації |
Опитувальник СПА |
Газета «Соціальний педагог», 2007р, №11,ст31 |
Методика «Виявлення компетентності у спілкуванні» |
Визначення рівня комунікативних навичок |
Газета «Соціальний педагог», 2007р, №11ст7 |
Методика «Модель лекторського спілкування» |
Визначення рис професійної\ діяльності педагога |
Газета Психолог,2007,лютий, ст19 |
Методика міжособистісних стосунків |
Визначення характеру взаємин між педагогами в колективі |
Газета Психолог,2007,лютий, ст25 |
Методика «BLAKY PICTURES» |
Визначення психосоціального розвитку дітей |
Ж-л «Практична психологія і соціальна робота»,2000р,№7 |
Методика «дім-дерево-людина» |
Визначення рівня розвитку, працездатності, інтеграції, визначення рівня тривожності. |
ТЕІПО, методичний посібник «На допомогу шкільному психологу», Тернопіль,1996р Бібліотека вихователя дитячого садка,2007р,березень |
Методики з психомоторного розвитку дітей 2-3 року життя |
Діагностика психомоторного розвитку |
О.Кочерга «Психофізіологія дітей 1-3 років» К.,«Шкільний світ»,2006р |
Таблиці сенсомоторного і соціального розвитку дітей 3,5-4 років |
Визначення психофізичного розвитку дитини |
О.Кочерга «Психофізіологія дітей 4-5 років» К.,«Шкільний світ»,2007р |
Методика «Особливості спілкування та розвитку мовлення п’ятирічних дітей» |
Вивчення особливостей спілкування та розвитку мовлення дітей |
Журнал «Палітра педагога»,1999,№1 |
Діагностика розвитку ігрової діяльності |
Вивчення особливостей розвитку дитячої гри |
Журнал «Дошкільне виховання»,1996,№1 |
Діагностика розвитку ігрової діяльності |
Вивчення особливостей керівництва грою вихователем |
Журнал «Дошкільне виховання»,1996,№1 |
«Історія індивідуального психічного розвитку дитини» |
Вивчення особливостей психічного розвитку дитини в сімۥї |
Газета «Психолог»,2005р,№23-24 |
Тест «Як ви ставитеся до своєї дитини» |
Вивчення особливостей сприймання та розуміння дитини батьками |
Журнал «Дошкільне виховання»,2000р,№10 |
Анкета «Виховання самоповаги у дітей» |
Вивчення особливостей домінуючого виховного стилю в родині |
Н.Дятленко «Самоповага дітей», К,:»Шкільний світ», 2007 |
Методика «Вивчення рівня оволодіння логічними операціями на конкретному матеріалі» |
Вивчення рівня оволодіння логічними операціями дітьми |
С.В.Пєхарєва, М.П.Андрусенко «Розвиваємо увагу й логічне мислення»,Харків,»Основа»,2007р |
Тест «Розумова працездатність |
Дослідження рівня розумової працездатності |
Упорядник С.Максименко Психологічна діагностика мислення, інтелекту, креативності дитини К.: Мікрос – СВС, 2003. |
Реверсійний тест |
Визначення готовності до навчання грамоти |
Упорядник С.Максименко Психологічна діагностика мислення, інтелекту, креативності дитини К.: Мікрос – СВС, 2003. |
Комплексна діагностична програма визначення рівня психологічної готовності до шкільного навчання |
Визначення рівня шкільної зрілості дітей, оцінка загального психічного розвитку дитини |
Газета Психолог, 2003,№29-32 |
Діагностика професійних рис педагога |
Визначення рис професійної діяльності педагога |
Газета Психолог,2002,№8 |
Тест вивчення ставлення вихователя до дитини |
Вивчення особливостей ставлення вихователя до конкретної дитини з позицій прийняття-неприйняття, симбіозу, здатності до співробітництва, особливостей контролю за дитячою поведінкою |
Н.Дятленко Самоповага дітей.- К.:Шкільний світ, 2007р |
Анкета для батьків |
Виявлення психологічного розвитку дитини |
Бібліотека вихователя дитячого садка, 2007р, березень |
Філліппінський тест |
Виявлення біологічної зрілості |
Бібліотека вихователя дитячого садка, 2007р, березень |
Сенсомоторна сфера |
Виявлення рівня розвитку сенсомоторної сфери і довільності дитинии |
Газета Психолог, 2006р.,№35 |