Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по естественным дисциплинам \ Гостиничное хозяйство \ 2936. Курсова робота Шляхи вдосконалення технології надання бізнес-послуг готельного підприємства

Курсова робота Шляхи вдосконалення технології надання бізнес-послуг готельного підприємства

« Назад

Код роботи: 2936

Вид роботи: Курсова робота

Предмет: Готельне господарство

Тема: Шляхи вдосконалення технології надання бізнес-послуг готельного підприємства

Кількість стоірнок: 40

Дата виконання: 2016

Мова написання: українська

Ціна: 500 грн

Вступ

РОЗДІЛ 1. Організація та технологія надання бізнес-послуг на підприємствах готельного господарства

1.1. Організація роботи надання бізнес-послуг на підприємствах готельного господарства

1.2. Технологія надання бізнес-послуг на підприємстві готельного господарства

РОЗДІЛ 2. Організація та технологія обслуговування гостей службою бронювання в готелі «Рамада Анкор» в м. Києві

2.1. Загальна характеристика готелю «Рамада Анкор» в м. Києві

2.2. Характеристика основних бізнес-послуг

2.3. Організація надання бізнес-послуг в готелі «Рамада Анкор» в м. Києві

2.4. Аналіз виробничої програми готелю «Рамада Анкор» в м. Києві

РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення технології надання бізнес-послуг в готелі «Рамада Анкор» в м. Києві

3.1. Пропозиції щодо покращення якості бізнес-послуг та роботи персоналу готелю «Рамада Анкор» в м. Києві

3.2. Шляхи вдосконалення технології надання бізнес-послуг готельного підприємства

Висновки та пропозиції

Список використаних джерел

Додатки

Актуальність теми: проблема надання бізнес-послуг на підприємстві готельного господарства та впровадження сучасних ефективних технологій, що відповідають світовим стандартам, обумовлена необхідністю надання високоякісних послуг, створення комфортних умов проживання і роботи гостей. Серед ряду заходів з поліпшення вітчизняного готельного сервісу можна виділити будівництво нових готельних комплексів, модернізацію старих, а також поліпшення якості обслуговування в них.

Ефективне управління якістю послуг надає пріоритет споживачам і спонукає підприємства готельного господарства розробляти комплексну політику якості, яка охоплює різні аспекти. Сьогодні галузь готельного господарства набуває швидких темпів розвитку. Щоб встояти на ринку та втримати існуючі позиції, потрібно шукати нових шляхів поліпшення фінансово-економічного стану. Постійно виникає необхідність знаходити нові варіанти вдосконалення процесу обслуговування споживачів готельних підприємств і надання послуг для успішного існування на ринку готельних послуг та підвищення прибутку. Якість обслуговування – невід’ємна складова ефективності роботи закладу готельного господарства, завдяки якій можливо втримати споживача.

«Обслуговування на вищому рівні» стало дуже актуальним і важливим елементом ефективного функціонування закладів готельного господарства. Світові тенденції. Сьогодні заклади готельного господарства, що лідирують по світовим міркам, приділяють особливу увагу якості обслуговування, адже, як вище сказано, якість одна з головних умов успішного і ефективного розвитку готелю. Головними концепціями закладу є - створення нового, незвичайного, з метою здивувати споживача.

В готелі повинна панувати атмосфера щирої привітності, що буде створювати умови для зустрічі близьких за духом людей. І готель стане для гостя саме тим, чого він від нього очікує.