Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по естественным дисциплинам \ Возрастная психология \ 2828. Курсова робота Розвиток інтересів у перехідному віці

Курсова робота Розвиток інтересів у перехідному віці

« Назад

Код роботи: 2828

Вид роботи: Курсова робота

Предмет: Вікова психологія

Тема: Розвиток інтересів у перехідному віці

Кількість сторінок: 40

Дата виконання: 2017

Мова написання: українська

Ціна: 450 грн

Вступ

Розділ 1. Розвиток та формування інтересів підлітків

1.1. Характеристика особистості підлітка

1.2. Інтерес, як частина спрямованості особистості

1.3. Особливості розвитку інтересів в підлітковому віці

Висновки до першого розділу

Розділ 2. Дослідження розвитку інтересів у підлітковому віці

2.1. Методики та організація дослідження

2.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження

2.3. Особливості розвитку сфери інтересів в підлітковому віці (вправи)

Висновки до другого розділу

Загальні висновки

Список використаних джерел

Підлітковий вік – це одна із найважливіший період у формуванні інтересів людини. Підлітковий вік знаменує перехід від дитини до дорослого у всіх сферах життєдіяльності. При цьому переході важливе значення має мікросередовище, відносини, які складаються у підлітка, в першу чергу з батьками та однолітками. Важливим компонентом у структурі спрямованості особистості є інтерес. Висловлюючи загальну спрямованість особистості, інтерес спрямовує всі психічні процеси в виді діяльності за певним руслом, активізує діяльність особистості, відповідну її інтересам.

Різноманіття інтересів в підлітковий період дуже велике: вони можуть бути пізнавальними, громадськими, трудовими, спортивними, естетичними, читацькими і навіть матеріальними. Величезну важливість для підлітка у формуванні інтересів набуває оцінка тієї чи іншої діяльності та її результатів не тільки батьками, але і вчителями, і колективом, і окремими лідерами.

Вивченням інтересів у підлітковому віці займалися наступні автори: Л. Столяренко, Р. Каверіна, А. Реан, С. Рубінштейн, О. Дарвіш, Л. Божович, Б. Волков, І. Кулагіна та інші.

У підлітковому віці вирішується питання про подальше життя: що робити – продовжити навчання або влаштуватися на роботу, яку спеціальність обрати. При цьому вони повинні розібратися у власних здібностях і схильностях, мати уявлення про майбутню професію і про конкретні способи досягнення професійної майстерності в обраній області. Тому визначення інтересів дитиною у підлітковому віці дуже важливо. На цьому і засновується актуальність обраної теми.

Мета дослідження: аналіз і опис особливостей формування та розвитку інтересів у підлітковому віці.

Гіпотеза дослідження: полягає у припущенні, що інтереси підлітків будуть залежати не тільки від розвитку пізнавальних процесів, але і від схильностей , які проявляються у дитини протягом її підліткового віку.

Об’єкт дослідження: розвиток особистості в підлітковому віці.

Предмет дослідження: розвиток інтересів у підлітковому віці.

Поставлена мета реалізується в наступних дослідницьких завданнях:

1. Вивчити і проаналізувати літературу з даної теми.

2. Проаналізувати види інтересів та їх характеристику.

3. Визначити роль пізнавальних і навчальних інтересів у підлітковому віці.

4. Провести діагностичне дослідження.

Для вирішення поставлених завдань застосовувалися наступні методи: аналіз психолого-педагогічної література; методи психодіагностики (спостереження, анкетування, тестування).