Курсова робота Подієвий туризм в Америці
Код роботи: 2737
Вид роботи: Курсова робота
Предмет: Туристичне обслуговування (Туризм)
Тема: Подієвий туризм в Америці
Кількість сторінок: 38
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: 400 грн
ВСТУП
Розділ 1. Теоретичні основи подієвого туризму
1.1. Поняття про подієвий туризм
1.2. Подієвий туризм у світі
Розділ 2. Подієвий туризм у Америці
2.1. Спортивний подієвий туризм в Америці
2.2. Фестивальний туризм в Америці
Висновки
Список використаної літератури
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Подія, видовище із давніх часів є потужним спонукальним чинником до подорожі. Олімпійські змагання у Давній Греції кликали в дорогу десятки тисяч охочих з усього Середземномор'я, сучасні Олімпійські Ігри збирають сотні тисяч вболівальників із усього світу. Сонячне затемнення раніше викликало паніку, виверження вулкану - страх, а нині ці природні явища і стихійні лиха набули здатності приваблювати до місць, де вони відбуваються любителів гострих відчуттів. Туристична індустрія ж здавна навчилася використовувати людську цікавість і перетворювати її на прибуток.
Постановка проблеми у загальному вигляді та її зв'язок із важливими науковими чи практичними завданнями. Туристично-рекреаційна галузь - сфера економічної діяльності яка динамічно розвивається. Основою розвитку є платоспроможний попит на відпочинок. Але жорстка конкуренція між підприємствами туристичного бізнесу, глобалізаційні процеси в суспільстві та одвічна проблема економіки: обмежені ресурси й необмежені потреби споживачів є рушійними силами, які формують нові пропозиції на ринку туристичних послуг. На цьому фоні значний інтерес представляє подієвий туризм. При правильній організації його ресурсний потенціал є необмеженим. З огляду на відмічене, дослідження розвитку подієвого туризму є актуальним.
Комплексному теоретико-практичному дослідженню питань організації й розвитку подієвого туризму в сучасних умовах розвитку економіки присвятили свої праці такі відомі вчені: А. Бабкін, М. Біржаков, Ю. Блохіна, Е. Богданова, Д. Ісмаєв, М. Кабушкін, Г. Карпова, В. Квартальнов, А. Кирилов, О. Костюк, Ю. Кузнецова, М. Ліндстром, Р. Олльє, Х. Прінгл, І. Смаль, І. Шаповалова та ін.
Разом з тим, незважаючи на наявність значного наукового доробку з цих питань, дослідженнями не охоплено окремі напрями організації та регулювання розвитку подієвого туризму як на державному, так і регіональному рівні.
У процесі наукового дослідження використовувалася сукупність методів, серед них: узагальнення та наукової абстракції, системно-структурного підходу, аналізу і синтезу, прогнозування.
Об’єкт дослідження – туризм в Америці.
Предмет дослідження – подієвий туризм в Америці.
Мета дослідження - аналіз теоретичних аспектів сутності подієвого туризму та його розвитку в Америці.
Постановка завдання: визначення сутності подієвого туризму, організаційних особливостей та перспектив розвитку.
Ще кілька десятиліть тому у географії туризму не можна було говорити про спортивний туризм як про напрямок, що сформувався. Раніше поїздки, наприклад, з метою катання на лижах, не були настільки масовими, та й оснащення гірськолижних центрів не відповідало вимогам споживачів. Нині ситуація кардинально змінилася. Особливо великий інтерес туристи виявляють до поїздок у зимовий період у гірськолижні центри, а також на спеціальні спортивні заходи, серед яких найпопулярнішими є зимові та літні Олімпійські ігри, а також чемпіонати світу з футболу і хокею.
Спортивно-подієвий туризм розвиває найбільш динамічний і активний елемент продуктивних сил регіону і тому сприяє підвищенню ресурсного потенціалу в цілому.
Спорт в сучасних умовах закономірно стає необхідною частиною життя людства. Все більше дітей і дорослих, жінок і чоловіків регулярно займаються спортом. Все більш широко розвивається туризм з метою відвідання спортивних змагань, спортивних видовищ, конгресів і семінарів спортивної науки.
У світі склалася ціла інфраструктура розвитку спортивно-подієвого туризму.
Формування організаційно-економічної системи спортивно-подієвого туризму покликане забезпечити нівелювання диспропорцій регіонального соціально-економічного розвитку, значних інноваційних змін, забезпечити адекватне використання його туристських ресурсів. Тим самим створюється можливість, враховуючи вимоги найперспективнішою групи для розвитку спортивно-подієвого туризму-спортивних прихильників, максимально повно задовольняти потреби даної групи споживачів і, таким чином, сформувати стійкий попит при дотриманні основоположних принципів використання ресурсів у відповідності з теорією сталого розвитку туризму.
З урахуванням вищевикладеного, актуальність обраної теми дослідження визначається: по-перше, нагальною потребою переосмислення ролі та значення спортивно-подієвого туризму в умовах постійного зростання обсягів світових туристських потоків і виходячи з цілей і завдань розвитку суспільства, по-друге, потребою України в формуванні нових теоретико-методологічних основ управління розвитком туризму з урахуванням його спортивної спрямованості, по-третє, відсутністю методологічної бази та недостатністю методичних розробок проблеми комплексного розвитку системи спортивно-подієвого туризму, його стимулювання та просування на туристський ринок. по-четверте, необхідністю нівелювання відмінностей у рівні соціально-економічного розвитку.
Поступово відбувається корекція переваг уболівальників. Футбольні вболівальники продовжують активно подорожувати за своїми командами (в середньому активний футбольний уболівальник здійснює 2-3 поїздки на рік).
1. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. – К.: Знання України, 2002. – 213 с.
2. Александрова А.Ю. Міжнародний туризм. - М., 2001.− 314 с.
3. Бовсуновская А.Я. География туризма: учебное пособие. – Д., 2002. – 432 с.
4. Биржаков М.Б. Введение в Туризм – СПб.: Издательский Торговый Дом «Герда», 2000. – 192 с.
5. Антипов В.В. Психологічна адаптація до екстремальних ситуацій. М.: ВЛАДОС-ПРЕС, 2002. – 324 с.
6. Вілюнас В.К. Психологія емоційних явищ. М.: Медіус, 2000. – 198 с.
7. Дурович А.П. Маркетинг в туризме. - Минск, 2001.− 2001 с.
8. Економіка і організація туризму: міжнародний туризм / Під ред. І.А. Рябової, Ю.В. Забаева, О.Л. Драчевой. - М: КНОРУС, 2005. – 178 с.
9. Економіка зарубіжних країн: підручник / Філіпенко А.С., Вергун В.А та інші. – К.: Либідь, 2006. – 298 с.
10. Зайцева, Н. А. Менеджмент в соціально-культурному сервісі і туризмі [Текст]: Учеб. для студентів вузів, які навчаються за спеціальністю 230500 «Соц.-культ. сервіс і туризм »/ Н.А. Зайцева. - М.: Академія, 2003. - 223 с.
11. Зорин И.В., Квартальнов В.А. Энциклопедия туризма. - Москва, 2000. – 267 с.
12. Квартальнов В.А. Туризм: теория и практика: Избранные труды: В 5-ти т. - М.: Финансы и статистика, 2004.− 178 с.
13. Квартальнов В.А. Стратегический менеджмент в туризме: современный опыт управления. - Москва: Финансы и статистика, 2000. – 345 с.
14. Коган Б.М. Стрес і адаптація. М.: Знання, 2000. − 234 с.
15. Морозов, М. А. Економіка і підприємництво в соціально-культурному сервісі і туризмі [Текст]: підручник для студентів вузів, які навчаються за спеціальністю «Соціально-культурний сервіс і туризм» / М.А. Морозов. - М.: Академія, 2007. - 287 с.
16. Панирян Г.А. Международные экономические отношения: экономика туризма – М.: Финансы и статистика, 2000. – 280 с.
17. Сенін В.С Організація міжнародного туризму: Підручник. - М: Фінанси і статистика, 2003. – 256 с.
18. Соколова М.В. Історія туризму. - М: Академія, 2004..− 119 с.
19. Федорченко В.К., Дьорова Т.А. Історія туризму - К.: Вища школа, 2002. - 195 с.
20. news.poisk.md/v-mire/v-rio-de-zhaneyro-prohodit-znamenityiy-na-ves-mir->karnaval.html