Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по техническим дисциплинам \ Ювелир (Ювелир-модельер) \ 5688. Дипломна робота Технологічний процес виготовлення брошки з вставками «Метелик з квіткою»

Дипломна робота Технологічний процес виготовлення брошки з вставками «Метелик з квіткою»

« Назад

Код роботи: 5688

Вид роботи: Дипломна робота

Предмет: Ювелір (Ювелір-модельєр)

Тема: Технологічний процес виготовлення брошки з вставками «Метелик з квіткою»

Кількість сторінок: 28

Дата виконання: 2017

Мова написання: українська

Ціна: 600 грн

Вступ

Розділ 1. Коротка характеристика інструментів, обладнання, пристосування

1.1. Інструменти, обладнання, пристосування

1.2. Метали, матеріали, суміші, матеріали вставок, види огранки

Розділ 2. Технічна частина атестаційної роботи

2.1. Технологічна карта виготовлення брошки

2.2. Технологічна карта вставок в брошку

2.3. Можливі дефекти при виготовленні брошки

Розділ 3. Охорона праці при виготовленні брошки та закріпці вставок

3.1. Загальні положення з охорони праці в майстерні

3.2. Організація робочого місця ювеліра-монтувальника, ювеліра-закріпник

3.3. Надання першої долікарської допомоги. Засоби індивідуального захисту

3.4. Безпека праці при монтуванні та закріпці

Висновок

Перелік використаної літератури

З покон віків люди пристосовувались до життя та винаходили нові технології та пристрої для поліпшення життя, одним з таких пристроїв і стала така невелика дрібничка яка носить назву «брошка». Навіть первісні люди використовували їх але не як прикрасу а як пристрій який тримає на плечі та на бедрах одяг, він виглядав як звичайний гачок та виготовлювався з звичайних гілочок, кісток(різних тварин та не тільки), бивнів та ін. Згодом їхньому зовнішньому вигляду почали приділяти увагу, та почали наносити різні візерунки та навіть закріпляти дорогоцінне каміння, вони почали приймати різну форму та розмір.

Броші були, є та будуть популярними весь час, це той вид прикрас на якій мода не зупиняється і тим паче не закінчується. З давніх пір існує такий стереотип що «Брошка» відноситься лише до класу жіночих прикрас, це помилкова думка, так як існує навіть ряд популяризованих брошей присвячених саме чоловікам. Так як мені подобається універсальність саме цієї прикраси я вирішила її вибрати для виконання цієї дипломної роботи. Тематикою свої роботи я вирішила взяти наближену для мене тему «Флору та фауну». В своїй дипломній роботі я зображаю чарівного метелика який сів на віточку соняшника.

Чому я вибрала саме таку під тематику?

Яскравий легкокрилий метелик для кожного з нас є символом весни, любові, молодості, краси. Прекрасна весняна комаха не може здаватися нічим іншим, як нестримним прославлянням життя, її чарівності і принадності. Однак, символічне значення метелика не таке легковажне, як здається на перший погляд.

В давнину метелик вважався стійким символом безсмертя. В основу образу було покладено життєвий цикл, який проходив цей комаха: існування в тілі гусениці, смерть у темному коконі і подальше відродження у вигляді прекрасного метелика. Безсмертя в більшості світових релігій пов'язується, перш за все, з безсмертям душі. Таким чином, і метелик став емблематичним зображенням вічного «Я» людини. Цікаво, що в подібній якості це комаха сприймали в багатьох місцях земної кулі: в Стародавній Греції та Центральної Азії, Мексиці та Новій Зеландії.

На Сході метелик символізував більш м'які, трепетні відносини: у Китаї вона була символом розваг і закоханості, в Японії - емблемою гейш і жіночої непостійності. При цьому метелик в Країні висхідного сонця, навпаки, вважався винятково позитивним чином і символізували собою сімейне щастя, так би мовити Китайський купідон.

За винятком від чарівного метелика соняшник - символ Сонця, праці й достатку, сили і добробуту. Він - чи не найсильніший серед квітів. Соняшник знайшов своє місце під Сонцем. І не міг не знайти, бо постійно орієнтується на небесне Світило - повертає за ним свою схожу на Сонце голову. Тож Сонце його не засліплює, а це означає, що він не боїться осліпнути від успіхів чи досягнень.

Своєю невибагливістю до цвітіння та росту соняшник відображає якщо не без проблемність, то мало проблемність. Бо він не «мучиться» проблемами, що робити, куди йти - він іде за Сонцем.

Коли Сонце ховається за горизонтом на нічний спочинок, соняшник сумно опускає голову і згортає пелюстки своєї сонцесяйної корони.

Крім цього соняшник символізує Батьківщину: як соняшник повертає за Сонцем свою голову, так і людина думкою, словом і ділом звернена до своєї Вітчизни. Як Сонце для соняшника - єдиний і незамінний орієнтир, так і для людини Батьківщина - єдина і найвища цінність.

У даній дипломній роботі було досліджено які матеріали та інструменти необхідні для виготовлення броші. Встановлена поетапність виготовлення броші та прослідковано весь процес монтування та закріпки вставок.

Темою моєї дипломної роботи є брошка «Метелик з квіткою». Мені дуже подобається цей вид прикраси, тому я ставила собі за мету зробити щось незвичайне та водночас захоплююче. І я вважаю, що мені це вдалося завдяки виконанню броші у вигляді метелика, та вставок різних видів. Які підкреслюють витонченість виробу, та надають йому різноманітного забарвлення кольорів.

Я вважаю, що мені вдалось досягти того що я хотіла, та змогла розкрити всю красу навколишнього середовища, адже природа це найкрасивіша частина нашого життя.

1. Беккерт М. Мир метала. Издательство “Мир”, Москва, 1980.

2. Бреполь Э. “Теория и практика ювелирного дела”. Ленинград, “Машиностроение” (Ленинградское отделение), 1977.

3. Большая иллюстрированная энциклопедия древностей. Издательство “Артия”, Прага, 1980.

4. Головин В. А. Свойства благородних металлов и сплавов. М., Металлургия, 1964. - 188 с.

5. Дронова Н. Д. Ювелирные изделия./Справочник-энциклопедия: Классификация. Описание. Оценка. // Приложение к журналу “Ювелир”. - М.: Издательский дом “Ювелир”. – 1996.

6. Епифанов В. И. и др. Технология обработки алмазов в бриллианты: Учеб.для сред. ПТУ / В. И. Епифанов, А. Я. Песина, Л. В. Зыков. - 4-е изд., перераб. и доп. - М.: Высш. Шк., 1987. - 335 с.

7. Захаренкова Р. С. - Минералогия. Методические рекомендации к изучению кристаллографии и минералогии. - Киев: Вища школа, Головное изд-во, 1981. - 96 с.

8. Тим Мак Крайт Полное руководство по обработке металов для ювелиров. Издателский дом «Дедал - Пресс» Омск, 2006.

9. Назимок М. М. Благородні метали: навч. посіб. / М. М. Назимок, О. Я. Боровиков, В. В. Сергеєв. - К.: Воля, 2011. – 300 с.: іл.: -Бібліогр.: с. 272-273.

10. Назимок М. М. Золотарство в Україні. - К.: Видавнича компанія “Воля”, 2003. - 256 с. + 32 с. кол. вкл.