Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по компьютерным дисциплинам \ Мультимедийные технологии в профессиональной деятельности (МТ) \ 792. Лабораторна робота, №5, Adobe Photoshop: поняття об'єкта в Photoshop, основи малювання (робота з лініями, геометричними фігурами, кривими лініями. використання сітки, лінійки, направляючих)

Лабораторна робота №5, Adobe Photoshop: поняття об'єкта в Photoshop, основи малювання (робота з лініями, геометричними фігурами, кривими лініями. використання сітки, лінійки, направляючих)

« Назад

Код роботи: 792

Вид роботи: Лабораторна робота

Предмет: Мультимедійні технології у фаховій діяльності (МТ)

Тема: №5, Adobe Photoshop: поняття об'єкта в Photoshop, основи малювання (робота з лініями, геометричними фігурами, кривими лініями. використання сітки, лінійки, направляючих)

Кількість сторінок: 1

Дата виконання: 2015

Мова написання: українська

Ціна: 300 грн

Мета роботи: отримати навики роботи з програмою Adobe Photoshop. Навчитися створювати об’єкти: лінії, геометричні фігури, криві лінії. Навчитися використовувати сітку, лінійку та направляючі

 

Теоретичні відомості

Кожен створюваний у програмі Adobe Photoshop документ спочатку складається тільки із тла. Якщо говорити мовою аналогій, то фоновий шар можна зрівняти з полотном художника. Фоновий шар може бути білим, пофарбованим у поточні кольори заднього плану або прозорим. Ці параметри (характеристики) ви можете задавати щораз при створенні нового зображення. Вручну ви можете додати в документ один або кілька шарів. Шари надають користувачеві можливість редагувати окремі елементи зображення незалежно друг від друга. Таким чином, ви можете змінювати й переміщати вміст будь-якого шару, не зачіпаючи при цьому об'єкти, розташовані на інших шарах.

  Б792, 1 - Layers палітри шарів

Рис. 1. Layers палітри шарів

На вкладці Layers палітри шарів перераховані всі шари зображення, починаючи з верхнього; background-шар завжди розташовано у самому кінці таблиці. Коли ви клацаєте по значку Create new layer (Создать новый слой), Photoshop визначає, скільки шарів уже задіяно в зображенні, і автоматично привласнює новому шару наступний порядковий номер. Але такі назви шарів не завжди зручні. Якщо вам потрібно швидко ідентифікувати вміст шару, ви можете дати йому індивідуальне ім'я. Для цього потрібно створювати нові шари трохи більш довгим шляхом, а саме через меню палітри Layers (Слои), пункт New Layer (Новый слой).

Можна також перейменувати вже створений шар, клацнувши двічі по його заголовку на палітрі Layers (Слои), що дасть вам доступ до діалогового вікна Layer Option (Параметры слоя). Тут ви можете ввести нове ім'я в поле Name (Имя).

Якщо ви при натиснутій клавіші Ctrl укажете на будь-яку ділянку багатошарового зображення правою кнопкою миші, то під курсором з'явиться інформація про всі лежачі під ним шари. Якщо при натиснутих одночасно клавішах Ctrl й Alt указати курсором миші на піктограму потрібного шару в палітрі шарів, то у вікні редагування цей шар буде повністю виділеним.

Якщо при натиснутій клавіші Alt указати курсором миші на "око", що намальовано напроти піктограми будь-якого шару, то всі інші шари, крім відзначеного, стануть невидимими. Цей режим зручний, коли потрібно оперативно переглянути вміст тільки одного шару. Коли опція Preserve Transparency (Сохранить прозрачность) не встановлена, то в прозорі області шару зображення можна додавати кольори.

При установці цієї опції прозорі області будуть захищені й редагувати можна тільки пофарбовані пікселі. Напівпрозорі пікселі збережуть свій рівень прозорості незалежно від застосовуваних команд. На вкладці Layers, ліворуч від імені шару зображена зменшена копія його вмісту. Ці мініатюри постійно обновляються в процесі редагування.

Всі команди редагування застосовуються тільки до активного в цей момент шару, що виділяється підсвічуванням, якщо на нього вказати курсором миші. Для того щоб швидко перемістити той або інший шар на один рівень нагору або вниз, досить при активному шарі нажати відповідно клавіші Ctrl +] або Ctrl +/.

Використовуючи режими накладення, ви зможете більш вільно "грати" з текстом й іншими елементами зображення, домагатися спеціальних ефектів, за замовчуванням недоступних, змінювати параметри прозорості й режимів накладення, не змінюючи при цьому графічного (фактичного) вмісту шарів.

За допомогою команди Flatten Image ви можете об'єднати шари. Доти, поки ви не об'єднаєте шари, кожний з них буде залишатися незалежним структурним елементом зображення. Шари зберігаються в користувальницькому вигляді при збереженні у форматі Adobe Photoshop. Будь-які інші формати не підтримують шарів.


Хід роботи

1. Скляна сфера

Ви можете створити сферу використовуючи лише стилі шару [Layer>Layer Style].

  Б792, 2 - Layer - Layer Style

Для початку створіть шар і помістіть в нього круг - як ви бачите тут.

 Б792, 3 - створимо шар в Photoshop

Тепер застосуйте ефект внутрішнього світіння [Layer>Layer Style>Inner Glow] з такими значеннями.

 Б792, 4 - ефект внутрішнього світіння в Photoshop

Внутрішня тінь [Layer>Layer Style>Inner shadow]

 Б792, 5 - Внутрішня тінь в Photoshop

Рельєф [Layer>Layer Style>Bevel and Emboss]

 Б792, 6 - Рельєф в Photoshop

Тінь [Layer>Layer Style>Drop shadow]

 Б792, 7 - Тінь в Photoshop

Шар 1 (Layer 1) повинен вийти таким, як ви бачите на картинці.

 Б792, 8 - шар 1

Виділіть коло і додайте новий шар. Потім йдіть в [Select>Modify>Contract]. Поставте там значення біля 5-10 пикселей. Тримайте натиснутою клавішу Alt і з допомогою Elliptical Marquee зробіть виділену область такої форми, щоб вона стала схожою на великий відблиск у верхній частині кулі. Заповніть її світлим кольором і поставте значення прозорості (Opacity) 8 - 10%.

 

Б792, 9 - Elliptical Marquee

Застосуєте до цього шару ефект зовнішнього світіння [Layer>Layer Style>Outer Glow] с даними значеннями.

 

Б792, 10 - Outer Glow

Створіть новий шар, зробіть виділення у вигляді маленького овалу за допомогою Elliptical Marquee Tool і поверніть його вліво. Заповніть білим кольором. Застосуйте зовнішнє світіння [Layer>Layer Style>Outer Glow] з такими ж значеннями і поставте значення прозорості (Opacity) 50%.

 

 Б792, 11 - Elliptical Marquee Tool

Б792, 12 - Outer Glow

Створіть новий шар і зробіть виділення у вигляді вужчого і маленького овалу усередині попереднього овалу. Заповніть білим і поверніть його так, як ви бачите на зображенні.

 Б792, 13 - Створіть новий шар і зробіть виділення у вигляді вужчого

Застосуйте зовнішнє світіння [Layer>Layer Style>Outer Glow] для цього шару з такими значеннями, а прозорість (Opacity) залиште рівною 100%.

  Б792, 14 - Outer Glow Opacity

Скопіюйте ваш овал і вставте в новий шар. Застосуйте зовнішнє світіння [Layer>Layer Style>Outer Glow] для цього шару з такими значеннями а прозорість (Opacity) поставте рівною 20 - 30%.

  Б792, 15 - Outer Glow Opacity 20 - 30%

Тепер малюнок виглядає готовим. Ніяких фільтрів. Він створений, застосовуючи тільки стилі шару і прозорість.

 Б792, 16 - готовий шар в 3D

 

Малюємо ліс в Photoshop

Б792, 17 - Малюємо ліс в Photoshop  

Створимо документ 500х400px (ctrl+n). Створимо новий шар (ctrl+shift+n) і назвемо його fon. #2A690B. Тепер беремо круглу м'яку кисть (B), розміром приблизно 500. Встановлюємо колір переднього плану #4F9F27. Тепер кистю натисніть один раз в лівому верхньому кутку полотна. Це надалі буде свічення сонця через ліс. Тепер зменшуємо розмір кисті до 400 і ще раз натискаємо в кутку, але тепер уже кольором #D4F14D. Знову збільшуємо розмір кисті до 500, вибираємо колір переднього плану #163D03 і клікаєм в нижній правий кут. Результат повинен бути схожий на скріншот.

 Б792, 18 - Створимо документ 500х400px

Все, фон у нас є. Створимо новий шар і назвемо його Leaves, що означає листя. Беремо кисть (B) і встановлюємо її розмір 55, а колір переднього плану #385F16. Подивіться стандартні кисті, серед них ви знайдете листя, вибираємо цю кисть. Малюємо вгорі небагато листя. Потім беремо Burn tool (O):

  Б792, 19 - Створимо новий шар і назвемо його Leaves

Випалюємо верхній правий кут тим же листям розміром 55, колір значення не має. Потім вибираємо Dodge tool і висвітлюємо листя біля сонця.

 Б792, 20 - Випалюємо верхній правий кут тим же листям розміром 55

Створюємо новий шар між шарами fon и leaves. Назвемо його Grass. Беремо кисть у вигляді трави, з розміром 70, кольором #A4D479 (для переднього плану) і #385F16 (для заднього плану). Малюємо лінію трави, не зачіпаючи нижній край нашої картини.

 Б792, 21 - Створюємо новий шар між шарами fon и leaves

Створюємо новий шар між шарами fon и leaves. Назвемо його Grass. Беремо кисть у вигляді трави, з розміром 70, кольором #A4D479 (для переднього плану) і #385F16 (для заднього плану). Малюємо лінію трави, не зачіпаючи нижній край нашої картини.

 Б792, 22 - Створюємо новий шар між шарами fon и leaves Grass

Тепер робимо розмір кисті 112, колір #629633 і #1B3405 і на тому ж шарі малюємо траву в нижній частині картини.

 Б792, 23 - Тепер робимо розмір кисті 112, колір #629633 і #1B3405 і на тому ж шарі малюємо траву

Картина майже готова. Додамо небагато сонячних променів. Між шарами Grass іLeaves створюємо ще один шар, який назвемо light. Беремо Gradient tool (g). Робимо обидва кольори #FFFED5. Далі слідуємо установкам, показаним на скріншоті.

 

 Б792, 24 - Беремо Gradient tool (g). Робимо обидва кольори #FFFED5

Після того, як все зробите малюємо градієнт як показано на скріншоті.

 Б792, 25 - малюємо градієнт як показано на скріншоті

Тепер картина повинна виглядати так.

 Б792, 26 - картина повинна виглядати так

Зменшуємо прозорість до 20%.

Робимо активним шар grass. Об'єднуємо шари (ctrl+E). Тепер фон і шар з травою у вас об'єднані. Йдемо (Filter > Render > Lens Flare...). Ставимо установки, як показано на скріншоте.

 Б792, 27 - Зменшуємо прозорість до 20%, робимо активним шар grass

Б792, 28 - готова картинка