Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по компьютерным дисциплинам \ WEB-дизайн \ 5446. Курсова робота Дослідити область діяльності супермаркету, розробити дизайн та логотип «Smile Market»

Курсова робота Дослідити область діяльності супермаркету, розробити дизайн та логотип «Smile Market»

« Назад

Код роботи: 5446

Вид роботи: Курсова робота

Предмет: Веб-дизайн

Тема: Дослідити область діяльності супермаркету, розробити дизайн та логотип «Smile Market»

Кількість сторінок: 33

Дата виконання: 2017

Мова написання: українська

Ціна: 450 грн

Вступ

1. Постановка задачі курсової роботи

2. Опис області діяльності підприємства

2.1. Область діяльності підприємства продажу продуктів харчування

2.2. Елементи дизайну виробничої продукції

2.2.1. Логотип

2.2.2. Бланк

2.2.3. Візитка

2.2.4. Буклет

3. Обґрунтування вибору програмного забезпечення

3.1. Короткий огляд програм верстки

4. Розробка фірмового стилю підприємства засобами вибраного програмного забезпечення

4.1. Технологія створення логотипу

4.2. Технологія створення бланку

4.3. Технологія створення візитки

4.4. Технологія створення бланку

5. Коротка характеристика апаратного забезпечення, що використовувалося

6. Охорона праці

6.1. Загальні вимоги безпеки

6.2. Вимоги безпеки перед початком роботи

6.3. Вимоги безпеки під час роботи

6.4. Вимоги безпеки по закінченню роботи

6.7. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

Висновки

Список використаних джерел

Додатки

Розвиток сучасної реклами та просування товарів сьогодні неможливе без такого поняття, як фірмовий стиль. Фірмовий стиль являє собою сукупність графічних, колірних, стилістичних та композиційних прийомів і елементів, спеціально та комплексно спроектованих для фірми з метою створення певного легко запам'ятовується зорового образу всього, що пов'язано з підприємством, його діяльністю та продукцією.

У загальному розумінні фірмовий стиль - це сукупність постійних художніх, текстових та інших елементів у всіх рекламних розробках виробників або посередників. Елементами фірмового стилю є логотип, фірмові кольори, фірмовий комплект шрифтів, фірмовий бланк, візитна картка, буклет. Найважливішим елементом фірмового стилю є логотип компанії.

Логотип - це інструмент просування фірми на ринок, конкуренцію, привертання уваги покупців, сукупність прийомів, поліпшуючих запам’ятовуваність і сприйняття покупцями, партнерами і незалежними спостерігачами не тільки товарів фірми, але і всієї її діяльності, що дозволяє ідентифікувати компанію серед конкурентів.

Щодо фірмових кольорів, то вони несуть не тільки естетичне навантаження, а також певну рекламну функцію для вирізнення товарів серед аналогів-конкурентів. Поява того чи іншого кольору зовсім не випадкова. Дуже важливо підібрати два або три основних кольори, які б постійно використалися в діяльності компанії.

Шрифти розрізняються характером малюнка, нахилом, насиченістю, розміром. Шрифт проробляється індивідуально, також як і логотип. Наявність фірмового шрифту вигідно відрізнить вашу компанію від інших, але не є обов'язковим компонентом фірмового стилю.

Наступним елементом фірмового стилю, що має значення є візитна картка - невід'ємний атрибут сучасного ділового спілкування. Перше подання, як правило, починається з обміну візитними картками. На візитній картці повинні бути чітко позначена назва вашої фірми або організації, повна поштова адреса й інші відомості. Візитка по своїй суті є міні представництвом вашої компанії.

Також рекомендовано розробляти дизайн фірмового бланку. Фірмовий бланк - це аркуш паперу формату А4, розміщується службова інформація (контактні дані) і логотип в поєднанні з фірмовими кольорами.

Буклет є найбільш ефективний вид рекламної поліграфії, який зараз користується широким попитом. Наведемо визначення: буклет - це видання, віддруковане на аркуші формату А-3 або А-4 і складене один або кілька разів. Популярність буклетів пояснюється очевидними перевагами цього виду друкованої продукції. Буклет містить основну інформацію про товар або послугу, викладену лаконічно і чітко, щоб не перевантажувати споживача зайвими подробицями. Основна мета такого буклету - зацікавити потенційного клієнта якимось візуальним елементом, тому при створенні такого роду друкованої реклами ефективно використовувати фотографії, графіки, таблиці.

Для того, щоб компанію запам'ятали, а її фірмовий стиль викликав тільки позитивні емоції у клієнтів, необхідно розробити особистий дизайн. Саме тому, розробка фірмового стилю є досить затребуваною в наш час.