Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по компьютерным дисциплинам \ Методы и средства представления знаний \ 1724. Лекція №18 - Сучасний стан та перспективи розвитку експертних систем

Лекція №18 - Сучасний стан та перспективи розвитку експертних систем

« Назад

Код роботи: 1724

Вид роботи: Лекція

Предмет: Методи та засоби подання знань

Тема: №18, Сучасний стан та перспективи розвитку експертних систем

Кількість сторінок: 21

Дата виконання: 2017

Мова написання: українська

Ціна: 200 грн

1. Стан і тенденції розвитку штучного інтелекту

1.1. Успіхи систем штучного інтелекту та їх причини

2. Експертні системи реального часу – це основний напрям розвитку систем штучного інтелекту

2.1. Основні виробники

2.2. Архітектура експертної системи реального часу

2.3. Життєвий цикл додатку

2.3.1. Розробка прототипу додатку

2.3.2. Розширення прототипу до додатку

2.3.3. Тестування додатку на наявність помилок

2.3.4. Тестування логіки додатку і обмежень (за часом і пам'яттю)

2.3.5. Супровід додатку

2.4. Основні компоненти

2.4.1. База знань

2.4.1.1. Суть і ієрархія класів

2.4.1.2. Ієрархія модулів і робочих просторів

2.4.1.3. Структури даних

2.4.1.4. Виконувані твердження

2.4.2. Машина виводу, підсистема моделювання і планувальники

Висновок

Розглянуті в лекції тенденції розвитку штучного інтелекту дозволяють стверджувати, що одним з основних напрямів в цій області є експертні системи реального часу.

Оболонка експертних систем реального часу G2, що є самодостатнім середовищем для розробки, впровадження і супроводу додатків в широкому діапазоні галузей, об'єднує в собі як універсальні технології побудови сучасних інформаційних систем (стандарти відкритих систем, архітектура клієнт/сервер, об'єктно-орієнтоване програмування, використання ОС, що забезпечують паралельне виконання в реальному часі багатьох незалежних процесів), так і спеціалізовані методи (міркування, засновані на правилах, міркування, засновані на динамічних моделях, або імітаційне моделювання, процедурні міркування, активна об'єктна графіка, структурована природна мова для представлення бази знань), а також інтегрує технології систем, заснованих на знаннях з технологією традиційного програмування (з пакетами програм, з СУБД, з контролерами і концентраторами даних і так далі).

Все це дозволяє за допомогою даної оболонки створювати практично будь-які великі застосування значно швидше, ніж з використанням традиційних методів програмування, і понизити трудовитрати на супровід готових застосувань і їх перенесення на інші платформи.