Практичні заняття з курсу Маркетингові комунікації - 7 завдань
Код роботи: 5022
Вид роботи: Практичні заняття
Предмет: Маркетингові комунікації
Тема: 7 завдань
Кількість сторінок: по 20
Дата виконання: 2018
Мова написання: українська
Ціна: по 200 грн
Оформлення: Методичка
Заняття №1 «Визначення стратегії комунікацій підприємства»
1. Визначення етапу життєвого циклу товару.
2. Рекомендації щодо стратегії підприємства на ринках продажу товарів.
3. Політика підприємства на ринку продажу товарів.
Заняття №2 «Розроблення бюджету маркетингових комунікацій підприємства на плановий рік»
1. Розроблення методу обрахунків витрат на комунікації.
2. Розроблення плану маркетингових комунікацій підприємства.
3. Розроблення бюджету маркетингових комунікацій підприємства на плановий рік.
Заняття №3,4 «Розроблення бізнес-плану маркетингових комунікацій на плановий рік»
1. Рекламування.
2. Стимулювання продажу товарів.
3. Робота з громадськістю.
4. Персональний продаж.
Заняття №5,6 «Розроблення рекламного звернення»
1. Вибір носіїв реклами.
2. Розрахунок обсягу звернення.
3. Розроблення звернення.
Заняття №7 «Розроблення бізнес-плану і використання для рекламування засобів масової інформації»
1. Бізнес-план роботи підприємства з рекламними агентствами.
2. Медіа-план роботи підприємства.
Заняття №8 «Оптимізація показу рекламного звернення»
1. Оптимізація вибору рекламних агентств.
2. Оптимізація бізнес-плану роботи підприємства з рекламними агентствами.
3. Оптимізація медіа-плану роботи підприємства.
Заняття №9,10 «Розроблення власного варіанта витрат на комунікації і його оцінка»
1. Визначення вихідних даних.
2. Визначення ефективності варіантів.