Распечатать страницу
Главная \ База готовых работ \ Готовые работы по экономическим дисциплинам \ Рыночные исследования \ 4823. Розрахункова робота Ринкові дослідження ПАТ «Оболонь» на ринку Польщі за 2008-2012 рр.

Розрахункова робота Ринкові дослідження ПАТ «Оболонь» на ринку Польщі за 2008-2012 рр.

« Назад

Код роботи: 4823

Вид роботи: Розрахункова робота

Предмет: Ринкові дослідження

Тема: Ринкові дослідження ПАТ «Оболонь» на ринку Польщі за 2008-2012 рр.

Кількість сторінок: 32

Дата виконання: 2013

Мова написання: українська

Ціна: 250 грн

1. Опис діяльності та товарного асортименту ПАТ «Оболонь». Ідентифікація маркетингової проблеми

2. Аналіз маркетингового середовища бізнесу

2.1. Аналіз макромаркетингового середовища ПАТ «Оболонь»

2.2. Аналіз мікромаркетингового середовища ПАТ «Оболонь»

3. Визначення мети дослідження

4. Формулювання та обгрунтування пошукових питань (гіпотез та джерел інформації)

5. Анкета

Результати дослідження

Список використаних джерел

Здійснивши по можливості всі етапи маркетингових досліджень, можемо підсумувати наступне.

Проаналізувавши фактори макромаркетингового середовища діяльності компанії «Оболонь» на ринку Польщі, ми можемо зробити висновок, що, в цілому, їх вплив на діяльність компанії у країні є сприятливим, адже можливості (19,28) перевищують існуючі загрози (10,41).

Мікро-маркетингове середовище діяльності компанії «Оболонь» на ринку Польщі є також, в цілому, сприятливим, завдяки високому рівню споживання пива у країні, наявності власного дистриб’ютора та мінімальній залежності компанії від постачальників. До негативних факторів можна віднести високу концентрованість польського пивного ринку та зовсім незначну частку ринку компанії.

Проаналізувавши на основі аналізу впливу макро- та мікрофакторів маркетингового середовища можливі варіанти вирішення управлінської проблеми, мету маркетингового дослідження було визначено як дослідження короткострокового рівня попиту та споживчих мотивацій на пиво торгової марки «Оболонь» на ринку Польщі.

Відповідно до поставленої мети було визначено обсяг необхідної інформації шляхом складання пошукових питань. Відповіді на пошукові питання можна отримати з джерел вторинної інформації, а також шляхом проведення опитування серед кінцевих споживачів за допомого спеціально розробленої анкети.

1. Корпорація «Оболонь»: Позиції на ринку [Електронний ресурс] // Офіційний сайт корпорації «Оболонь» – Режим доступу: http://obolon.ua/ukr/partnership/ukraine/market-position/.

2. Звіт зі сталого розвитку корпорації «Оболонь» за 2012-2013 рр.[Електронний ресурс] // Офіційний сайт корпорації «Оболонь» – Режим доступу: http://www.obolon.ua/files/site/obolon_ar_2013_work_54.pdf.

3. Соціальний звіт корпорації «Оболонь» за 2007-2008 рр. [Електронний ресурс] // Офіційний сайт корпорації «Оболонь» – Режим доступу: http://obolon.ua/files/site/162.pdf.

4. Соціальний звіт корпорації «Оболонь» за 2009 р. [Електронний ресурс] // Офіційний сайт корпорації «Оболонь» – Режим доступу: http://obolon.ua/files/site/obolon_report_2009_ukr.pdf.

5. Звіт зі сталого розвитку корпорації «Оболонь» за 2010-2011 рр. [Електронний ресурс] // Офіційний сайт корпорації «Оболонь» – Режим доступу: http://obolon.ua/files/site/OBOLON_-_Sustainability_Report_2010-11_(UKR).pdf.

6. Звіт зі сталого розвитку корпорації «Оболонь» за 2011-2012 рр.[Електронний ресурс] // Офіційний сайт корпорації «Оболонь» – Режим доступу: http://obolon.ua/files/site/ZVIT%20Obolon%20CSR%202011-2012.pdf.

7. Political Risk 2013 – Marsh [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://usa.marsh.com/Portals/9/Documents/Political%20Risk%20Map%202013.pdf.

8. Corruption Perceptions Index 2013 [Електронний ресурс] // Офіційниий сайт компанії Transparency International – Режим доступу: http://cpi.transparency.org/cpi2013/results/.

9. Doing Business in Poland – World Bank Group [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.doingbusiness.org/data/exploreeconomies/poland.

10. The World Factbook – Poland [Електронний ресурс] // Офіційний сайт ЦРУ – Режим доступу: https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/pl.html.

11. Excise Duty Tables – January 2014 [Електронинй ресурс] // Офіційний сайт Європейської комісії – Режим доступу: http://ec.europa.eu/taxation_customs/resources/documents/taxation/excise_duties/alcoholic_beverages/rates/excise_duties-part_i_alcohol_en.pdf.

12. Kirin Beer University Report – Global Beer Consumption by Country in 2012 [Електронний ресурс] // Офіційний сайт компанії Kirin Holdings – Режим доступу: http://www.kirinholdings.co.jp/english/news/2014/0108_01.html.

13. Poland’s beer market – flavoured and niche beers becoming more and more popular – Economic News [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Міністертсва державної казни Польщі – Режим доступу: http://msp.gov.pl/en/polish-economy/economic-news/5435,Polands-beer-market-flavoured-and-niche-beers-becoming-more-and-more-popular.html.

14. Офіційний сайт компанії Kompania Piwowarska [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.kp.pl.

15. Офіційний сайт компанії Grupa Zywiec [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.grupazywiec.pl.

16. Офіційний сайт компанії Carlsberg Polska [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.carlsbergpolska.pl/Pages/Default.aspx.

17. Офіційний сайт компанії «Оболонь-Польща» [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.obolon.pl/index.php.