Распечатать страницу

Задачі з курсу Бюджетна система - 21 задача

« Назад

Код роботи: 4392

Вид роботи: Задача

Предмет: Бюджетна система

Тема: 21 задача

Кількість сторінок: 49

Дата виконання: 2018

Мова написання: українська

Ціна: безкоштовно

Задача 1

Визначити середньомісячний сукупний дохід сім’ї для призначення житлової субсидії, якщо у жилому приміщенні (будинку) прописано три особи (батько, мати, дитина шкільного віку) з таким доходом:

Члени сім’ї

Доходи за наданими довідками, грн.

січень

лютий

березень

квітень

червень

липень

Сук дохід за 6 міс

середньомісячний

Б

(17)

510

550

560

610

750

5181

863,5

М

650

550

500

450

15(17)

(17)

Всього

667

1060

1050

1010

627

767

 

 

Величина одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян - 17 грн.

Сукупний дохід за 6 місяців = 667+1060+1050+1010+627+767=5181.

Середньомісячний сукупний дохід = 5181/6=863,5.


Задача 2

Визначити загальний розмір призначеної житлової субсидії та її розмір на кожний вид послуг, якщо у двокімнатній квартирі загальною площею 45 м2 прописано три особи, сукупний дохід яких за три місяці становить 1800 грн., загальний місячний розмір плати за житлово-комунальні послуги в межах норм споживання - 457,36 грн., у т. ч. (грн.):

послуги з утримання території

113,46

опалення

161,28

гаряче водопостачання

110,70

холодне водопостачання

31,08

газопостачання

10,36

електроенергія

30,48

Обов’язкова частка плати за житлово-комунальні послуги в межах норм споживання - 15% середньомісячного сукупного доходу.

Здійснити:

1) розрахунок за такою формою і в такій послідовності:

1) Середньомісячний сукупний дохід, грн.

3000

2) Обов’язкова частка плати за житлово-комунальні послуги в межах норм споживання, грн.

450

3) Місячний розмір плати в межах норм споживання, грн.

457,36

4) Загальний розмір призначеної житлової субсидії, грн.

7,36

18000/6=3000

(18000*0,15)/6=450

З таблиці

457,36-450=7,36

2) розрахунок щомісячного розміру призначеної житлової субсидії за кожний вид послуг:

Вид послуг

Місячний розмір плати в межах норм споживання

Обов’язкова частка плати в межах норм споживання, грн.

Розмір призначеної субсидії, грн.

грн.

%

Квартирна плата

113,46

24,8

3000*0,248*0,15=111,65

113,46-111,65=1,81

Опалення

161,28

35,3

3000*0,353*0,15

=158,67

2,61

Гаряче водопостачання

10,36

2,27

3000*0,227*0,15=10,21

0,15

Холодне водопостачання

31,08

6,8

3000*0,68*0,15=

30,6

0,48

Газопостачання

110,7

24,2

3000*0,242*0,15=108,9

1,8

Електроенергія

30,48

6,7

3000*0,67*0,15=

30,1

0,38

Всього

457,36

100

450

7,36


Задача 3

Визначити загальний розмір житлової субсидії для відшкодування витрат на придбання скрапленого газу, твердого і пічного палива та електроенергії, а також її розмір: на кожний вид послуг - на рік, на електроенергію - на місяць. У жилому приміщенні прописані три особи, річний сукупний дохід яких становить 7000 грн. Обов’язкова частка плати за житлово-комунальні послуги в межах норм споживання - 15 % річного сукупного доходу, при цьому вартість скрапленого газу, твердого і пічного палива разом з електроенергією в межах норм споживання становить 1157,67 грн. на рік, у т. ч.:

скраплений газ

2 балони

76,00

вугілля

3 тонни

720,00

дрова

2 складометри

98,58

електроенергія

90 кВтг ´ 12 міс.

263,09

Житлова субсидія призначена з червня поточного року.

Здійснити за наведеною формою і в такій послідовності:

1) розрахунок загального розміру житлової субсидії:

Річний сукупний дохід, грн.

7000

Обов’язкова частка плати, грн.

1050

Розмір плати за скраплений газ, тверде і пічне паливо та електроенергію в межах норм споживання, грн.

1157,67

Загальний розмір житлової субсидії, грн.

107,67

Обов’язкова частка палива = 7000*0,15=1050

Загальний розмір житлової субсидії = 1157,67-1050=107,67

2) розрахунок розміру житлової субсидії на кожний вид послуг:

Вид послуг

Річний розмір плати в межах норм споживання

Обов’язкова частка плати в межах норм споживання, грн.

Розмір річної субсидії, грн.

грн.

%

Скраплений газ

76

6,56

68,88

7,12

Вугілля

720

62,19

652,995

67

Дрова

98,58

8,51

89,36

9,23

Електроенергія

263,09

22,73

238,67

24,43

Всього

1157,67

100

1050

107,67

3) розрахунок щомісячної житлової субсидії на оплату електроенергії:

Розмір річної субсидії на електроенергію, грн.

Розмір місячної субсидії на електроенергію, грн.

Період, на який призначається субсидія

24,43

24,43/12=2,04

Червень-грудень


Задача 4

Визначити загальний розмір житлової субсидії для відшкодування витрат на оплату електроенергії, що використовується для опалення в будинках, обладнаних спеціальними електроопалювальними установками, та інших видів комунальних послуг окремо на опалювальний період, у т. ч. її розмір щодо кожного виду послуг, та на неопалювальний період, якщо у приватному будинку прописано три особи, середньомісячний сукупний дохід яких 2400 грн. Будинок обладнано електроопалювальною установкою, опалювальна площа - 80 м2, місячний розмір плати в межах норм споживання за водопостачання - 13,96 грн., газопостачання - 21,74 грн., кінець опалювального періоду припадає на 1 травня. Звернення за житловою субсидією надійшло в опалювальний період (грудень). Норма опалювальної площі на трьох прописаних осіб - 73,5 м2, місячна норма споживання електроенергії на 1 м2 опалювальної площі - 28 кВтг, місячна норма споживання електроенергії на освітлення на трьох осіб - 90 кВтг, вартість 1 кВтг для даної категорії населення - 0,18 грн., обов’язкова норма плати - 15 % середньомісячного сукупного доходу.

Здійснити за такою формою і в такій послідовності:

1) розрахунок загального розміру житлової субсидії на опалювальний період:

Обов’язкова частка плати в межах норм споживання, грн.

2400*0,15=360

Норма споживання електроенергії в опалювальний період, кВтг

28*73,5+90=2148

Вартість електроенергії в межах норм споживання, грн.

2148*0,18=386,64

Загальний місячний розмір плати за комунальні послуги, грн.

13,96+21,74+386,64=422,34

Загальний розмір житлової субсидії, грн.

422,34-360=62,34

2) розрахунок розміру субсидії на кожний вид послуг:

Вид послуг

Місячний розмір плати
в межах норм споживання
на опалювальний період

Обов’язкова частка плати
в межах норм споживання, грн.

Розмір призначеної субсидії, грн.

грн.

%

Газопостачання

21,74

4,78

*0,15*0,0478=17,51

21,74-17,51=

4,23

Водопостачання

13,96

3,07

11,05

2,91

Електроенергія

419,4

92,15

331,74

87,66

Всього

422,34

100

360

62,34

3) розрахунок загального розміру субсидії на неопалювальний період:

Обов’язкова частка плати в межах норм споживання, грн.

2400*0,15=360

Норма споживання електроенергії у неопалювальний період, кВтг

90

Вартість електроенергії в межах норм споживання, грн.

91*0,18=16,2

Загальний місячний розмір плати за комунальні послуги, грн.

13,96+21,74+16,2=51,9

Загальний розмір житлової субсидії, грн.

––––––––

Субсидія у неопалювальний сезон не надається.


Задача 5

Визначити загальний розмір житлової субсидії для відшкодування витрат на оплату природного газу, спожитого для індивідуального опалення, та житлово-комунальних послуг в опалювальний і неопалювальний періоди, якщо у приватному будинку прописано три особи, середньомісячний сукупний дохід яких 210 грн. Місячний розмір плати за спожиту електроенергію - 8,1 грн., за водопостачання - 1,24 грн., будинок має опалювальну площу 80 м2, крім котла для опалення, він обладнаний газовою плитою та водонагрівачем, газовий лічильник відсутній, кінець опалювального періоду припадає на 1 травня, житлова субсидія призначається при зверненні в опалювальний період (грудень). Норма опалювальної площі на трьох прописаних осіб на місяць - 73,5 м2, місячна норма споживання газу на 1 особу (при користуванні газовою плитою та водонагрівачем) - 23,6 м3, місячна норма споживання газу на 1 м2 опалювальної площі - 11 м3, вартість 1 м3 газу для приміщень, не обладнаних газовим лічильником, - 0,13 грн.

Здійснити за такою формою і в такій послідовності:

1) розрахунок загального розміру житлової субсидії на опалювальний період:

Обов’язкова частка плати в межах норм споживання, грн.

3000*0,2=600

Норма споживання газу на місяць, м3

23,6*3+11*73,5=879,3

Вартість газу в межах норм споживання, грн.

879,3*1,3=1143,09

Загальний місячний розмір плати за житлово-комунальні послуги, грн.

32,98+13,96+1143,09=1190,03

Загальний розмір житлової субсидії, грн.

1190,03-600=590,03

2) розрахунок розміру субсидії на кожний вид послуг в опалювальний період:

Вид послуг

Місячний розмір плати в межах норм споживання на опалювальний період

Обов’язкова частка плати в межах норм споживання, грн.

Розмір призначеної субсидії, грн.

грн.

%

Газопостачання

1143,09

96,1

3000*0,15*0,961=576,6

1143,09-576,6=566,49

Водопостачання

13,96

11,1

5,6

7,36

Електроенергія

32,98

2,8

16,8

16,18

Всього

1190,03

100

100

590,03

3) розрахунок загального розміру субсидії на неопалювальний період:

Обов’язкова частка плати в межах норм споживання, грн.

3000*0,2=600

Норма споживання газу на місяць, м3

23,6*3=70,8

Вартість газу в межах норм споживання, грн.

70,8*1,3=92,04

Загальний місячний розмір плати за комунальні послуги, грн.

92,04+32,98+13,96=138,98

Загальний розмір субсидії на неопалювальний період, грн.

–––––


Задача 6

1. У початковій школі на 1 січня планованого року число учнів становить у 1-х класах - 52, 2-х - 48, 3-х - 44, 4-х - 40. Прийом до 1-х класів з 1 вересня по плану - 59 осіб.

2. В основній школі на 1 січня планованого року число учнів у класах становить: у 1-х - 77, 2-х - 73, 3-х - 77, 4-х - 110, 5-х - 78, 6-х - 106, 7-х - 105, 8-х - 119, у 9-х - 90 осіб. Прийом до 1-х класів з 1 вересня по плану 80 осіб. Учні 4-х класів у повному складі переводяться у 5-і.

3. У старшій середній школі на початок планованого року число учнів у класах становить: у 1-х - 115, 2-х- 158, 3-х - 139, 4-х - 111, 5-х - 98, 6-х - 80, 7-х - 108, 8-х - 111, 9-х - 90, 10-х - 80, в 11-х - 78 осіб. Прийом до 1-х класів з 1 вересня по плану 117 осіб. Учні 4-х класів у повному складі переводяться в 5-і. Прийом до 10-х класів передбачається в розмірі 85 % контингенту учнів 9-х класів.

Визначити: число учнів на 1 січня і 1 вересня планованого року по групах класів; середньорічне число учнів по групах класів.

Класи

Початкова

Основна

Середня

Кількість учнів

Середньорічна чисельність учнів

01.01

01.09

01.01

01.09

01.01

01.09

01.01

01.09

 

1

52

59

77

80

115

117

244

256

248

2

48

52

73

77

158

115

279

244

267

3

44

48

77

73

139

158

260

279

266

4

40

44

110

77

111

139

261

260

261

5

 

 

78

110

98

113

176

223

193

6

 

 

106

78

80

98

186

176

183

7

 

 

105

106

108

80

213

186

204

8

 

 

119

105

111

108

230

213

224

9

 

 

90

119

90

111

180

230

197

10

 

 

 

 

80

94

80

94

84

11

 

 

 

 

78

80

78

80

79

12

 

 

 

 

80

78

80

78

79

Середня школа 5 класи = 111+0,02*111=111+2=113

10 класи = 0,85*111=94

Середньорічна чисельність учнів  Б4392, 1

1 класи = Б4392, 2, так за кожним класом

Середньорічна кількість учнів за групами класів:

1-4=248+267+266+261=1042

5-9=193+183+204+224+197=1001

10-12=84+79+79=242


Задача 7

1. Дані про контингент учнів основної школи на 1 січня планованого року:

Показники

Класи

1

2

3

4

5

6

7

8

9

класів (01,01)

3

3

3

4

4

4

4

5

5

Число учнів

93

93

113

143

139

144

141

185

174

Класів (01,09)

3

3

3

3

4

4

4

4

5

Число учнів

100

93

93

113

143

139

144

141

185

Планується прийняти в 1-і класи 100 осіб. Учні 4-х класів у повному складі переводяться в 5-і.

Кількість класів визначається із нормативів наповнення:

1-9 ––30 учнів

10-12 ––35 учнів

Середньорічна кількість учнів:

1-4 класи  Б4392, 3

5-9 класи – аналогічно.

Середньорічна кількість класів

1-4 класи = (3+3+3+4)*8/12+(3+3+3+3)*4/12=13 класів

5-9 класи = (4+4+4+5+5)*8/12+(4+4+4+4+5)*4/12=22 класи


Задача 8

В основній школі на початок планованого року є така кількість класів: 1-х, 3-х, 4-х - по 2; 2-х, 5-х, 6-х, 7-х, 8-х і 9-х - по 3. Учні всіх 5-9 класів на заняттях з праці та іноземної мови діляться на групи за нормативом – 13 чоловік у групі.

Визначити: загальне число годин навчальних занять на тиждень по групах класів; кількість педагогічних ставок і середню кількість ставок на один клас по групах класів.

2. У середній школі на початок планованого року є така кількість класів: 1-х - 4, 2-х і 3-х - по 5, 4-х, 5-х, 6-х, 7-х і 8-х- по 6, 9-х, 10-х і
11-х - по 3.

З 1 вересня планованого року передбачається прийняти в 1-і класи 160 осіб, у 10-і - 50 % випуску з 9-х класів. Усі класи з 5-го по 9-й діляться на групи для занять з праці та іноземної мови, а 10-12 класи, крім того, також з фізичної культури.

Визначити: загальну кількість часів навчальних занять на тиждень по групах класів; кількість педагогічних ставок по групах класів на 1 січня і на 1 вересня планованого року та середню кількість ставок на один клас.

Основна школа:

Заг. кількість годин навчальних занять на тиждень:

1-4 кл. =24**2+3*24+2*24+2*24=216 год

5-9 кл = 3*36+3*36+3*36+3*36+3*36=540 год

Обов’язкові навчальні години на тиждень:

1-4кл – 24

5-9 кл ––36

10-12 кл ––32

Кількість педагогічних ставок = число год/навч. навантаження вчителя на тиждень

1-4=216/20=11

5-9=540/18=30

Середня кількість ставок на 1 клас:

1-4=11/(2+3+2+2)=1,2

5-9=2*30/(3*5)=4


Задача 9

Економічний технікум склав проект кошторису видатків (грн.) на запланований рік на загальну суму 665,2 тис. грн.:

Код видатків

Найменування статей

Поточний рік

Обчислено установою на планований рік

затверджено з урахуванням внесених змін

виконано на 1 жовтня (фактичні витрати)

1110

Оплата праці

261 578

217 614

285 297

1120

Нарахування на заробітну плату

98 092

81 605

106 986

1131

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар (в т.ч. канцелярські витрати)

14 976

13 132

13 223

1140

Видатки на відрядження

2 500

2 214

2 687

1131

Витрати навчальні, на виробничу практику учнів, науково-дослідні роботи і придбання книг для бібліотеки

12 714

11 365

14 700

1160

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

24 966

23 347

29 430

1342

Стипендії

126 740

105 618

129 800

Закінчення табл.

Код видатків

Найменування статей

Поточний рік

Обчислено установою на планований рік

затверджено з урахуванням внесених змін

виконано на 1 жовтня (фактичні витрати)

2110

Придбання предметів та обладнання довгострокового користування

9 386

8 970

12 152

2130

Капітальний ремонт, реконструкція і реставрація

20 340

19 176

58 060

1139

Інші поточні видатки

8400

7198

12 880

 

Разом

579 692

490 239

665 215

У процесі перевірки поданого проекту кошторису витрат фінансовий орган встановив:

1. Перехідний контингент студентів технікуму становить по денному відділенню 412 осіб, у тому числі 104 студента-випускника; по вечірньому - 385 осіб, у тому числі 98 студентів-випускників. На перший курс відповідно до встановленого плану прийому будуть зараховані 225 осіб, у тому числі на денне відділення - 125.

2. У планованому році буде скасована одна з восьми методичних комісій. Середні витрати на перевірку письмових робіт із тарифікації в розрахунку на одну навчальну групу становить 6,95 грн.

3. За рахунок економнішого використання електроенергії витрати на неї можуть бути знижені на 2,3 тис. грн.

4. Виходячи з наявного контингенту у плановому році виробничу практику проходитимуть 102 студента. Середня норма витрат на придбання устаткування й інвентарю становить 392 грн. на рік на одну навчальну групу, інших витрат - 16 грн. на одного студента.

Показники

Обчислено установою

Контингент студентів на 1 січня планованого року

797

Кількість навчальних груп на 1 січня планованого року (виходячи з наповнюваності 25 осіб)

32

Випуск 30 червня планованого року: студентів

202

груп

8

Прийом 1 вересня планованого року: студентів

225

Груп груп

9

Середньорічна кількість навчальних груп

31

 

Показники

Обчислено
установою

Середньорічна кількість навчальних груп

31

Кількість педагогічних ставок на одну навчальну групу по тарифікації

2,262

Середня ставка заробітної плати викладача по тарифікації, грн.

193

Річний фонд заробітної плати викладачів, грн.

162 474

Додаткові види педагогічної заробітної плати, грн.:

 

за керівництво предметними комісіями

4 968

за керівництво методичними комісіями

1 920

за завідування лабораторіями і кабінетами

3 600

за класне керівництво

7 440

за перевірку письмових робіт

2 585

Разом

Заробітна плата керівного та адміністративно-обслуговуючого персоналу, грн.

182 987
102 310

Усього

285 297

Потрібно: уточнити розрахунок середньорічної кількості навчальних груп, внести зміни до тарифікаційного списку викладачів і уточнити середню ставку заробітної плати викладачів; внести зміни в розрахунки фонду заробітної плати, навчальних витрат і стипендій; уточнити поданий проект кошторису технікуму, обґрунтувавши всі внесені поправки.

1) Середньорічна кількість навчальних груп=32-1/2*8+1/3*9=31

Кср=Кпоч-1/2*Квипущені+1/3*Кприйняті

2) Річний дохід з/п викладачів=31*2,262*1193*12=1003866,6 грн

3) За методичні комісії = (2920/8)*7=2555 грн

4) За перевірку письмових робіт = 6,95*31,12=2585,4 грн

5) з/п за додаткові педагогічні роботи = 35148,4

6) Річний фонд з/п = 1003866,6+35148,4+204620=1243635 грн

7) Нарахування на з/п = 1243635*0,363=465119,48 грн

Показники

Обчислено установою

Середньорічне число студентів денного відділення

419

Число студентів, які отримують стипендію, %

78

Середньорічна кількість стипендіатів

327

Середній розмір стипендій, грн.

29,7

Стипендіальний фонд за рік по денному відділенню, грн.

116 543

Стипендіальний фонд за рік по вечірньому відділенню, грн

13 257

Разом, грн.

129 800

Стипендіальний фонд

1. кількість студентів на 01,09=412-104+125=433

2. середньорічне число студентів денного відділення 412-1/2*104+1/3*125=402

3. середньорічна чисельність студентів, які отримують стипендію = 402*0,78=314

4. стипендіальний фонд по денному відділенні = 314*209,7=65845,8 грн

5. разом стипендій = 65848,5+43257=109102,8 грн


Задача 10

Дані для визначення розміру заробітної плати вчителів школи:

- вчитель 3-го класу, з вищою освітою і першою кваліфікаційною категорією, стажем педагогічної роботи 9 років, має навантаження 24 години на тиждень;

- вчитель історії 5-9 класів, з вищою освітою і вищою кваліфікаційною категорією, стажем педагогічної роботи 16 років, має навантаження 21 година на тиждень;

- заслужений вчитель, з вищою освітою і вищою кваліфікаційною категорією, стажем педагогічної роботи 22 роки, викладає хімію в 7-9 класах, має навантаження 20 годин на тиждень, завідує навчальним кабінетом;

- вчитель літератури 9-10 класів, з вищою освітою і вищою кваліфікаційною категорією, стажем педагогічної роботи 19 років, має навантаження 24 години на тиждень, є класним керівником;

- вчитель математики, з вищою освітою і другою кваліфікаційною категорією, стажем педагогічної роботи 8 років, має навантаження в 5-6 класах 24 години на тиждень;

- вчитель географії, з вищою освітою і вищою кваліфікаційною категорією, педагогічним стажем 26 років, працює в трьох 8-х класах (сумісництва не має);

- заслужений вчитель, з вищою освітою і вищою кваліфікаційною категорією, педагогічним стажем 18 років, працює вчителем у 3-му класі в школі-інтернаті з особливим режимом.

Визначити розмір заробітної плати зазначених вчителів.

1 – визначаємо ставку = прожитковий мінімум * тарифікаційний розряд (залежить від тариф. розряду)

2 – визначаємо суми різних доплат

3 – визначаємо Опг Оплата за педагогічне навантаження = (ставка*кількість годин)/педнавантаження

4 – визначаємо з/п = Опг+доплати

1) 922*1,78=1614,46 грн

Доплата за перевірку зошитів = 1614,46*0,1=161,45 грн

Вислуга років = 0,1*1614,46=161,45 грн

Опг=(1614,46*24)/20=1937,35 грн

з/п = 1937,35+161,45+161,45=2260,25 грн

2) ставка = 922*1,92=1741,44

вислуга років = 1741,44*0,2=348,3

Опг=(1741,44*21)/18=2031,68 грн

з/п = 2031,68+348,3=2379,98

так далі за кожним вчителем


Задача 11

1. Відповідно до тарифікаційного списку вчителів та інших працівників середньої школи на 1 вересня поточного року загальна кількість навчальних годин на тиждень визначена: по 1-4 класах - 66, 5-9 класах - 398, по 10-11 класах - 120. Фонд заробітної плати на місяць без урахування доплати за перевірку зошитів відповідно по групах класів - 1775, 8250 і 1709 грн. Кількість класів у школі: 1-4 - 3, 5-9 - 12, 10-11 - 2. Витрати на перевірку зошитів на місяць: по 1-4 класах - 95 грн., 5-9 класах - 238 грн. і по 10-11 класах - 102 грн.

Визначити по групах класів: середні ставки заробітної плати вчителів; середню витрату на один клас за перевірку зошитів.

2. Фонд заробітної плати вчителів на місяць з урахуванням доплати за перевірку зошитів у 1-4 класах - 4222,64 грн., 5-9 класах - 10404,04 грн., у 10-11 класах - 6294,51 грн. Витрати на перевірку зошитів відповідно по групах класів становлять: 410, 629,30, 175,20 грн.

Визначити: по групах класів, використовуючи умови пункту 2 задачі 21: середні ставки заробітної плати вчителів; середню витрату на один клас за перевірку зошитів.

Скласти зведену відомість тарифікації вчителів початкових, основних і старших середніх шкіл району на 1 вересня поточного року.

Загальний фонд = фонд з/п+доплата за перевірку зошитів

К-сть пед. Ставок = кількість годин викладання/кількість год.навантаження

Середня ставка = фонд з/п/кількість педставок

Середні витрати на 1 клас за перевірку зошитів = витрати за перевірку зошитів на місяць/к-сть класів

ФОП без витрат на перевірку зошитів = фонд з/п – перевірку зошитів

Середня з/п = ФОП без перевірки зошитів/к-сть ставок

3. Районний відділ освіти на підставі тарифікаційних списків школи на 1 вересня поточного року встановив такі показники для впорядкування зведеної відомості тарифікації вчителів:

Показники

Групи класів

1-4

5-9

10-11

Кількість класів, по яких проведена тарифікація вчителів

103

190

47

Кількість годин на тиждень по тарифікаційних списках, усього

2 262

6 350

1 680

Фонд заробітної плати вчителів на місяць по ставках, грн.

16 397,65

51 063,74

13 225,95

Місячний фонд заробітної плати на перевірку зошитів, грн.

1 545,00

2 802,50

428,64

К-сть стаков

2262/20=113

6350/18=353

1680/18=93

Середній розмір пед. ставки

16397,65/113

51 063,74/353

13225,95/93

Середні витрати на перевірку зошитів на клас

1545/103

2802,5/190

428,64/47

Обчислити: кількість педагогічних ставок, середній розмір педагогічної ставки на місяць, середню витрату за перевірку зошитів на один клас на місяць..

Задача 12

Для складання кошторису районної лікарні маємо такі показники:

1. Середньорічна кількість ліжок – 180 од.

2. Число днів функціонування 1 ліжка протягом року – 316 днів

3. Норма витрат на 1 ліжко-день:

- на харчування

- на придбання медикаментів і перев'язувальних – 4,31 грн

- матеріалів – 5,80 грн

4. Передбачено витрати за окремими кодами економічної класифікації видатків на рік:

(1131) предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 24 тис. грн

(2110) придб облад. і предм. довгостроковог користув – 25 тис. грн

(2130) капітальний ремонт,реконструкція і реставрація – 45 тис. грн

(1160) оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 81 тис. грн

з них:

(1161) оплата теплопостачання – 46 тис. грн

(1162) оплата водопостачання та водовідведення – 18 тис. грн

(1163) оплата електроенергії – 11 тис. грн

(1164) оплата природного газу – 6 тис. грн

5. Нарахування на зарплату (код 1120) - розрахувати згідно з чинним законодавством.

6. Для розрахунків витрат на оплату праці (код 1110) є такі дані, грн:

Найменування посад

Середньорічне число посад

Середня ставка

на 1 посаду

на місяць

Річна сума

на всі посади

в цілому

Лікарі

43

654

28 112

Середній медичний персонал

93

498

46 314

Молодший медичний персонал

42

405

17 010

Адміністративно-господарський, обслуговуючий та інший персонал

35

465

16 275

Економія у зв'язку з виплатою допомоги з тимчасової непрацездатності

X

X

40 650

Витрати на оплату роботи у святкові дні та нічний час

X

X

28 500

Потрібно:

1. Визначити загальну кількість ліжко-днів у році по лікарні.

2. Розрахувати витрати лікарні за такими напрямами:

(1110) заробітна плата;

(1120) нарахування на заробітну плату;

(1133) видатки на харчування;

(1132) придбання медикаментів і перев'язувальних матеріалів.

3. Скласти кошторис видатків районної лікарні.

1) Загальна кількість ліжко-днів у році по лікарні:

180*316 = 56 880 ліжко-днів.

2) Витрати лікарні за такими напрямами:

- видатки на харчування: 56 880*4,31 = 245 152,8 грн.

- видатки на медикаменти: 56 880*5,8 = 329 904 грн.

- витрати на оплату праці: (таблиця)

(43*654 + 93*498 + 42*405 + 35*465) *12 – 40 650 + 28 500 = 1 280 502 грн.

- нарахування на ЗП: 1 280 502 * 0,372 = 476 346, 74 грн.

Код і стаття видатків

Найменування статей

Сума

1110

Оплата праці

1 280 502

1120

Нарахування на ЗП

476 346, 74

1131

Предмети, матеріали

24 000

1132

Медикаменти, матеріали

329 904

1133

Видатки на продукти харчування

245 152,8

1160

Комун. послуги, електрое

81 000

1161

Оплата теплопостачання

46 000

1162

Оплата водопостачання, водовідведення

18 000

1163

Оплата електроенергії

11 000

1164

Оплата прир. газу

6 000

2110

Придбання обладнання

25 000

2130

Капітальний ремонт

45 000

Разом

 

2 587 905,54


Задача 13

У Городищенській районній лікарні працює платний госпрозрахунковий кабінет зубопротезування.

Маємо такі дані для складання кошторис доходів і витрат кабінету:

Доходи:

1. Залишок коштів на початок року - 577 грн.

2. Надходження поточного року:

Найменування робіт

Вартість одиниці робіт, грн

Кількість, шт.

Сума, грн

Коронки сталеві

62,00

400

24 800

Зуби сталеві

78,00

400

31 200

Зуби з облицюванням

112,60

50

5 630

Знімні протези

331,50

70

23 205

Разом

X

X

84 835

Витрати:

(1110) Заробітна плата, грн - визначити

(1120) Нарахування на ЗП, грн - 2825

(1130) Придбання предметів постачання і матеріалів, грн - 5960

(1160) Оплата комунальних послуг та електроенергії, грн - 2880

Разом - визначити

Потрібно:

1. Визначити загальну суму надходжень за платні роботи.

2. Обчислити витрати на заробітну плату (код 1110), а також загальну суму витрат.

3. Визначити різницю між доходами та витратами, тобто госпрозрахунковий результат роботи кабінету зубопротезування.

1) Нарахування на ЗП: 2825 грн.

2) ЗП: 2 825/0,372 = 7 594,09

3) Придбання предметів: 5960 грн.

4) Оплата комунальних послуг: 2880 грн.

5) Разом: 19 259,09 грн.

Разом: 577 + 84 835 – 19 259,09 = + 66 152,91


Задача 14

1. У центральній районній лікарні на 1 січня планового року є 225 ліжок. Наприкінці жовтня планового року вводиться в експлуатацію новий лікувальний корпус на 75 ліжок. Число днів функціонування одного ліжка на рік - 320.

2. У дільничній лікарні на початок планового року є ліжок: у пологовому відділенні - 40, хірургічному - 70, дитячому - 80, інших - 140. У плановому році у зв'язку з перебудовою частини господарського корпусу під стаціонар к-сть ліжок збільшується з 1 вересня поточного року в хірургічному відділенні до 120 (120-70=50), дитячому - 110 (110-80=30), інших - до 215 (215-140=75). Число днів функціонування одного ліжка на рік відповідно по відділеннях - 317, 298, 305 і 293.

3. У міській лікарні на 1 січня планового року к-сть ліжок - 450, у т.ч. у дитячому відділенні - 40, інфекційному - 120, онкологічному - 20, у решті відділень - 270. Число днів функціонування одного ліжка протягом року відповідно по відділеннях - 330, 280, 195, 340. У плановому році передбачається капітальний ремонт лікувального корпусу, у зв'язку з чим з 1 червня по 1 жовтня в інфекційному відділенні функціонуватиме 60 ліжок.

4. На початок планового року ліжкова мережа лікувально-профілактичних закладів у районі становитиме 1485 ліжок. Відповідно до соціально-економічного плану розвитку господарства району число ліжок на кінець листопаду планового року буде доведено до 1525. Середнє число днів функціонування ліжка на рік - 315.

Визначити: середньорічну к-сть ліжок і загальну к-сть ліжко-днів у даних лікувально-профілактичних закладах.

1) Середньорічна кількість ліжок: 225 + (75*2/12) = 237,5 шт.

Кількість ліжко-днів: 237,5*320 = 76 000

2) Середньорічна к-ть ліжок:

(40+70+80+140+(50+30+75)*4) / 12 = 381,7

К-ть ліжко-днів:

40*317 + (70+50*4/12)*298 + (80+30*4/12)*305 + (140+75*4/12)*293 = 114 301,7

3) Середньорічна к-ть ліжок:

40+120+20+270 * 8/12 + 60*4/12 = 430

К-ть ліжок у інфекційному відділенні:

120*8/12 + 60*4/12 = 100

К-ть ліжко-днів:

40*330 + 100*280 + 20*185 + 270*340 = 136 900

4) Зміна:

∆ = 1525 – 1485 = 40 ліжок

Сер-річна к-ть ліжок: 1485+40/12 = 1488,3

К-ть ліжко-днів: 1488,3*315 = 468 825.


Задача 15

1. У міській дитячій лікарні на плановий рік передбачається 160 ліжок. Число днів функціонування одного ліжка на рік – 296, к-сть амбулаторних відвідувань лікарів у плановому році – 93 300.

Норма витрат на харчування на один ліжко-день – 4,25 грн. Витрати на харчування матерів, які перебувають у лікарні з немовлятами, - 5350 грн. на рік. Середні норми витрат на придбання медикаментів і перев'язувальних матеріалів - 4,75 грн. на один ліжко-день і 1,20 грн. - на одне амбулаторне лікарське відвідування. Видатки на безоплатне надання ліків у поліклініках та амбулаторіях у випадках, визначених чинним законодавством, - 3300 грн. на рік.

2. Міська лікарня, об'єднана з поліклінікою, на початок планового року має 580 ліжок, у тому числі в пологовому відділенні – 130, у дитячому – 120, решті відділень – 330. З 1 липня кількість ліжок в інших відділеннях збільшується в цілому на 20.

Число днів функціонування одного ліжка в році: у пологовому відділенні – 294, у дитячому – 345, решті відділень – 334.

Число амбулаторних відвідувань лікарів у плановому році становить 398 500. Лікарня у своєму підпорядкуванні має 10 лікарських здоровпунктів. Норми витрат на харчування на 1 ліжко-день у лікарні дорівнюють: у дитячому відділенні – 3,25 грн, пологовому – 2,80 грн, в інших відділеннях – 4,11 грн.

Витрати на харчування матерів, що перебувають у лікарні з немовлятами, – 10900 грн на рік. Середня норма витрат на придбання медикаментів і перев'язувальних матеріалів у стаціонарі – 4,75 грн. на один ліжко-день, 1,20 грн – на одне амбулаторне відвідування лікарів і 680 грн на рік – на один лікарський здоров-пункт. Витрати на безоплатне надання ліків у поліклініках та амбулаторіях у випадках, встановлених законодавством, - 10 200 грн.

Визначити: видатки на харчування і придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів на плановий рік у міській дитячій лікарні та у міській лікарні.

1) Міська дитяча лікарня:

а) видатки на харчування: 160*296*4,25 + 5350 = 206 630 грн

б) видатки на придб. медик.: 160*296*4,75 + 93 300*1,2 + 33 000 = 340 220

2) Міська лікарня, об’єднана з поліклінікою:

Відділення

К-ть ліжок

К-ть з 1 липня

Число днів

К-ть ліжко-днів

Пологове

130

130

294

130*294 = 38 220

Дитяче

120

120

345

41 400

Решта

330

330+(20*6/12)=

340

334

113 560

Разом

580

590

-

193 180

а) видатки на харчування: 38 220*2,8 + 41 400*3,25 + 113 560*4,11 + 10 900 = 719 197,6 грн.

б) видатки на придб. медик.: 193 180*4,75 + 398 500*1,2 + 680*10 + 10 200 = 1 412 805 грн.


Задача 16

1. Фельдшерсько-акушерський пункт, розташований у селищі Вільшана на відстані понад 2 км від інших лікувально-профілактичних закладів, обслуговує 1400 осіб, число відвідувань-28000.

2. Пункт займає окремий будинок із кубатурою за зовнішнім обміром 845 м3 і внутрішньою площею 142 м2. Є водопровід і каналізація. Опалення пічне - 8 печей та 1 плита. Опалювальний сезон триває 6 місяців. Чисельність персоналу встановлено відповідно до діючих типових штатів.

3. Завідуючий медичним пунктом вищої кваліфікаційної категорії та акушерка першої кваліфікаційної категорії мають середню спеціальну освіту і стаж медичної роботи відповідно 17 і 8 років. Санітарка має стаж медичної роботи 5 років. У кошторисі необхідно передбачити оплату на заміну працівників у період відпустки в сумі 1290 грн.

4. Річна потреба в дровах - 54 м3, ціна за 1 м3 - 28,40 грн, вартість рубання 1м3 - 10,50 грн.

Витрата електроенергії на освітлення на 1 м2 площі на рік становить 33 кВт/год, у тому числі для лікувальних цілей і технічних потреб на рік 2140 кВт/год, вартість 1 кВт/год - 0,18 коп.

5. Для розрахунку витрат з оплати безоплатно наданих квартир і комунальних послуг (код 1343) є такі дані:

Посада

К-сть членів сім'ї

Наймана

площа, м

Квартплата на рік, грн

Норма

витрат

палива, м

Вартість освітлення на рік, грн

Завідуючий пунктом

4

33

807,92

8

146,50

Акушерка

5

48

812,14

9

161,10

6. Інші видатки (код 1139) становлять 1785 грн, видатки на відрядження (код 1140) - 230 грн на рік. Норма витрат на придбання медикаментів і перев'язувальних матеріалів - 1,20 грн на одне відвідування.

Скласти: кошторис видатків на утримання фельдшерсько-акушерського пункту.

1) Витрати на ЗП:

(750*1,4 + 465*1,3 + 352*1,2) * 12 + 1280 = 26 212,8 грн.

2) Нарахування на ЗП:

26 212,8 * 0,372 = 9 751,16 грн.

3) Медикаменти, перев’язувальні матеріали:

1,2 * 28 000 = 33 600 грн.

4) Оплата теплопостачання:

54 * (28,4 + 10,5) = 2 100,6 грн.

5) Оплата безоплатно наданих квартир і комунальних послуг: (табл.)

807,92+146,5 + 8*(28,4+10,5) + 812,14+161,10 + 9*(28,4+10,5) = 2 588,96 грн.

Код і стаття видатків

Найменування статей

Сума

1110

Оплата праці

26 212,8

1120

Нарахування на ЗП

9 751,16

1140

Видатки на відділення

230

1132

Медикаменти, матеріали

33 600

1139

Інші видатки

1 785

1161

Оплата теплопостачання

2 100,6

1163

Оплата електроенергії

843,48

1343

Витрати на оплату безпл.. наданих кварт.

2 588,96

Разом

 

77 112


Задача 17

У Головному фінансовому управлінні обласної державної адміністрації є такі дані для розрахунку контрольних цифр на утримання лікарень одного з районів області:

1. Кількість ліжок на початок року в лікарнях у містах і селищах - 870, у лікарнях у сільській місцевості - 240.

2. У плановому році з 1 червня передбачаються такі зміни мережі:

а) у міських лікарнях починають додатково функціонувати після капітального ремонту два терапевтичних відділення по 30 ліжок у кожному;

б) у сільських лікарнях відкривається додатково 20 ліжок у. терапевтичних відділеннях.

3. Кількість днів функціонування ліжок у медичних закладах району

Лікарні

Роки

1996

1997

1998

у містах та селищах

324

306

318

у сільській місцевості

296

304

308

4. Посади і середні ставки заробітної плати:

Лікарні

Кількість посад на початок року

Середньорічна заробітна плата на одну посаду, грн

у містах та селищах

1278

7752

у сільській місцевості

458

7654

Разом

1736

X

Примітка: Заробітна плата позаштатного (неспискового) складу планується в лікарнях міст і селищ обсягом 42 000 грн, у лікарнях у сільській місцевості - 18 000 грн.

5. У плановому році передбачається зміна чисельності працівників. У лікарнях міст і селищ з 1 червня у зв'язку з розширенням мережі число штатних одиниць збільшується на 6. Крім того, з 1 вересня заповнюється 16 вакантних посад. По лікарнях у сільській місцевості з 1 вересня штат збільшується на 6 посад за рахунок прийому молодих спеціалістів на вакантні посади.

6. Середні норми видатків на поточне утримання 1 ліжка (ліжко-день) за категоріями витрат, грн:

Лікарні

Харчування на день

Медикаменти на день

Господарські та інші видатки на рік

М'який інвентар для мережі

усього

у т. ч.

нової

діючої

код 1150

код 1160

у містах

4,80

5,99

1188,00

544

644

530,00

343,30

у сільській місцевості

4,08

5,88

998,00

530

468

530,00

343,30

7. Розрахункові норми на придбання обладнання на 1 ліжко для нової мережі становлять (як по лікарнях міст, так і по лікарнях у сільській місцевості) 440 грн на рік, а для діючої мережі - 365 грн.

8. Зовнішня кубатура будинків: лікарні в містах та селищах загалом - 42 300 м3; лікарні в сільській місцевості - 16 450 м3. Розрахункова норма витрат на капітальний ремонт становить 4,6 грн на 1 м3 на рік, а на поточний ремонт - 0,12 коп.

Розрахувати: контрольні цифри на утримання лікарень району, області.

1) Сер-річна к-ть ліжок:

а) міста: 870 + (30*7/12) = 905 шт.

б) села: 240 + (20*7/12) = 251,7 шт.

2) Сер. термін функціонування ліжок: (табл)

а) міста: (324+306+318)/3 = 316 днів

б) села: (296+304+308)/3 = 303 дні

3) Заг. к-ть ліжко-днів:

а) міста: 905*316 = 285 980

б) села: 251,7*303 = 76 265,1

4) Сер-річна к-ть посад:

а) міста: 1278 + 6*7/12 + 16*4/12 = 1286,8

б) села: 458 + 6*4/12 = 460

5) Річний фонд ЗП:

а) міста: 1286,8*7752 + 42000 = 16 017 273,6

б) села: 460*7654 + 18000 = 26 114

6) Річні видатки: (табл.)

а) на харчування: Місто: 285 980 * 4,8 = 1 372 704

Село: 76 265,1 * 4,08 = 311 161,61

б) на медикаменти: Місто: 285 980 * 5,99 = 1 713 020,2

Село: 76 265,1 * 5,88 = 448 438,79

в) господарські:

- матеріали, інвентар: Місто: 905 * 544 = 492 320 грн

Село: 251,7 * 530 = 133 401 грн.

- оплата комун. послуг: Місто: 905 * 644 = 582 820 грн

Село: 251,7 * 468 = 117 795,6 грн

- на придбання м’якого інвентарю: (на к-ть ліжок)

Місто: 870 * 343,3 + 35 * 530 = 317221 грн

Село: 240 * 343,3 + 11,7 * 530 = 88593 грн.

г) придбання обладнання: Місто: 870 * 365 + 35 * 440 = 332950 грн

Село: 240 * 365 + 11,7 * 440 = 92748 грн.

д) витрати на капітальний ремонт: Місто: 42 300 * 4,6 = 194580

Село: 16 450 * 4,6 = 75670 грн

е) поточний ремонт: Місто: 42 300 * 0,12 = 5076 грн

Село: 16 450 * 0,12 = 1974 грн


Задача 18

1. Розрахунок оплати праці працівників

1.1. Розрахунок ЗП консультантів

Консультанти

Кількість

Число годин роботи

Оплата за 1 год., грн

Сума, грн.

(2*144*0,1091*545)

Професор, доктор медичних наук

2

144

0,1091

17124,34

Доцент, кандидат медичних наук

4

144

0,091

28566,72

Особи, які не мають наукового ступеня

2

144

0,0796

12494,02

Усього

8

432

X

58185,08

Ставки погодинної оплати праці

Працівники

Ставки погодинної оплати у відсотках до окладу (ставки) працівника І тарифного розряду

Професор, доктор медичних наук

10,91

Доцент або кандидат медичних наук

9,10

Особи, які не мають наукового ступеня, зі стажем роботи не менше 5 років

7,96

1.2. Розрахунок оплати за роботу у святкові дні

Групи персоналу

К-ть осіб

Число днів

Число годин роботи

Середня ставка за 1 год., грн

Сума, грн.

(9*8*24*14,84)

Лікарі

9

8

24

14,84

25 643,52

Середній медперсонал

35

8

24

14,18

95 289,6

Молодший медперсонал

35,

8

24

10,92

73 382,4

Усього

194 315,52

Фонд ЗП: 58 185,08*12 + 194 315,52 = 892 536,48 грн.

2. Розрахунок видатків на продукти харчування і медикаменти

Б4392, 4

 * 70*340*4,64

** 70*340*3,50

Потрібно: провести розрахунок фонду ЗП і скласти кошторис.

Задача19

На плановий рік районним відділом охорони здоров'я встановлено ліміт видатків на відрядження - 1500 грн, у тому числі: по лікарнях - 500 грн, поліклініках - 300 грн, будинку дитини - 200 грн, санітарно-епідеміологічній станції- 500 грн.

У районі функціонують санітарно-епідеміологічна станція і центр здоров'я. Відповідно до штатного розпису середньорічне число посад у санітарно-епідеміологічній станції - 89, у центрі здоров'я - 9. Середньорічна ставка заробітної плати на одну посаду становить відповідно 7200 і 7848 грн. Середньорічні видатки на господарські та інші витрати в центрі здоров'я і на санітарно-епідеміологічній станції на 1 посаду дорівнюють 912 грн. На придбання медикаментів і перев'язувальних матеріалів санітарно-епідеміологічній станції потрібно 120 грн на 1 посаду на рік.

Заклади охорони здоров'я району обслуговуються централізованою бухгалтерією, штат якої має 32 особи із середньою ставкою заробітної плати на одну особу на рік 7146 грн. На господарські та інші витрати бухгалтерія витрачає 1250 грн на 1 посаду на рік, у тому числі за кодами: 1131 -375 грн; 1137- 188 грн; 1138 - 63 грн; 1136 -125 грн; 1139 -250 грн; 1160 -249 грн.

Асигнування на проведення капітального ремонту (код 2130) усіх закладів охорони здоров'я району передбачені в сумі 370 тис. грн, на придбання обладнання (код 2110) - 205 тис. грн.

Потрібно: скласти зведений кошторис видатків на утримання закладів охорони здоров'я району на майбутній рік.

Б4392, 5

Витрати на оплату праці (1110):

6815*1191 + 6686*1493 + 6707*127 + 6616*113 + 6880*115 + 32*7146 + 89*7200 + 9*7848 = 21 429 564

Нарахування на ЗП (1120): 21 429 564 * 0,372 = 7 971 797,81 грн.

Предмети, обладнання (1131):

38*1191 + 23*1493 + 28*127 + 27*113 + 131*115 + 375*32 = 113 269

Послуги зв’язку (1138):

11*1191 + 9*1483 + 21*127 + 22*113 + 24*115 + 63*32 = 36467

Оплата інших послуг (1139):

240*1191 + 84*1493 + 101*127 + 96*113 + 110*115 + 912*98 + 250*32 = 544 953 грн.

Поточний ремонт обладнання (1137):

159*1191 + 86*1493 + 93*127 + 77*113 + 96*115 + 188*32 = 355 335

Оплата транспортних послуг (1135):

104*1191 + 48*1493 + 65*127 + 59*113 + 73*115 = 218 845

Оплата комунальних послуг (1160):

372*1191 + 278*1493 + 309*127 + 305*113 + 329*115 + 249*32 = 9777 617

Витрати на відрядження (1140): 1500

Оренда (1136): 125*32 = 4000

Капітальний ремонт (2130): 370 000

Придбання обладнання (2110): 205 000

Разом: 32 228 347,81


Задача 20

1. Загальна кубатура районного будинку культури за зовнішнім обміром – 1996 м3, внутрішня площа 608 м2, є водопровід і каналізація, опалення пічне.

2. Щодо утримання, обсягу та значення проведеної виховної і культурно-масової роботи Будинок культури віднесено за оплатою праці до III групи.

3. Штат Будинку культури встановлюється відповідно до типових штатів державних клубних установ, у ньому передбачені посади: директора – 1, методиста – 2, інструктора – 1; опалювача – 1.

Схема посадових окладів відповідно 670-680, 645-655 і 625-640 грн. Ставка ЗП опалювача – 520 грн. на місяць. Оплата працівників Будинку культури передбачається на рівні середніх посадових окладів. Опалювальний сезон становить 7 місяців.

4. При обчисленні фонду ЗП враховується 2% (0,98) економії у зв'язку з виплатою допомоги з тимчасової непрацездатності. Витрати на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачені в сумі
8480 грн., придбання предметів постачання і матеріалів (крім оплати послуг та інших поточних видатків) – 5520 грн., придбання предметів та обладнання довгострокового користування – 2000 грн, інші поточні видатки (лекції, вечори відпочинку тощо) – 2300 грн.

Скласти кошторис районного Будинку культури.

Оплата праці: (675+650+650+632)*12 + 520*7 = 34 930 грн.

34 930 * 0,98 = 34 231,4 грн.

Нарахування на ЗП: 34 231,4 * 0,372 = 12 734,08 грн.

Код і стаття видатків

Найменування статей

Сума

1110

Оплата праці

34 231,4

1120

Нарахування на ЗП

12 734,08

1131

Предмети, обладнання

5520

1160

Оплата комунальних послуг

8480

2110

Придбання предметів довготривалого користув

2000

1139

Інші поточні витрати

2300

Разом

 

65 265,48


Задача 21

Для упорядкування фінансового плану Київського театру юного глядача є такі, показники:

1. Загальна кількість місць у глядачевій залі - 758

2. Комерційна місткість - 752

3. Кількість спектаклів на рік, усього - 346 у т. ч.:

- ранкових - 93

- вечірніх - 225

- гастрольних - 28

4. Заповнюваність глядачевої зали, % відвідування:

- на ранкових спектаклях - 70 %

- на вечірніх - 68 %

5. Кількість глядачів, усього, тис. осіб – визначити у т. ч.:

- на ранкових спектаклях визначити

- на вечірніх визначити

- на гастрольних - 7,2

6. Середня вартість одного відвідування, грн

- на ранкових спектаклях - 10,00

- на вечірніх - 20,00

- на гастрольних - 15,00

7. Валовий збір від продажу квитків, усього, тис. грн у т. ч.:

- на ранкових спектаклях визначити

- на вечірніх визначити

- на гастрольних визначити

8. Інші доходи, усього, тис: грн 17 у т. ч.:

- від оренди помешкання 12,5

- від реалізації програм 4,5

9. Усього доходів, тис. грн визначити

Витрати, тис. грн:

1. Адміністративно-управлінські - 61,5

2. Експлуатаційні -714,2

3. На нові постановки - 75,0

4. Відрахування від зборів на охорону авторських прав

5. Усього витрат визначити

Фінансовий результат: прибуток (+) збиток (-) визначити

Потрібно:

1. Розрахувати кількість глядачів на спектаклях, визначити валовий збір (дохід) від продажу квитків і загальну суму доходів театру.

2. Визначити загальну суму витрат театру, фінансовий результат (прибуток або збиток) і взаємовідносини з бюджетом.

1) К-ть глядачів на спектаклях:

а) ранкових: 752*0,7*93 = 48 955

б) вечірніх: 752*0,68*225 = 115 056в) гастрольних: 7200 (дано)

Разом: 171 211

2) Валовий збір від продажу квитків:

а) ранкових: 48 955*10 = 489 550

б) вечірніх: 115 056*20 = 2 301 120

в) гастрольних: 7200*15 = 108 000

Разом: 2 898 670.

3) Усього доходів: 2 898 670 + 12 500 + 4500 = 2 915 670

4) Усього витрат: 61,5 + 714,2 + 75 = 850,7 грн.

5) Прибуток: 2 915 670 – 850 700 = 2 064 970 грн.