Задачі з курсу Бюджетна система - 21 задача
Код роботи: 4392
Вид роботи: Задача
Предмет: Бюджетна система
Тема: 21 задача
Кількість сторінок: 49
Дата виконання: 2018
Мова написання: українська
Ціна: безкоштовно
Задача 1
Визначити середньомісячний сукупний дохід сім’ї для призначення житлової субсидії, якщо у жилому приміщенні (будинку) прописано три особи (батько, мати, дитина шкільного віку) з таким доходом:
Члени сім’ї |
Доходи за наданими довідками, грн. |
|||||||
січень |
лютий |
березень |
квітень |
червень |
липень |
Сук дохід за 6 міс |
середньомісячний |
|
Б |
(17) |
510 |
550 |
560 |
610 |
750 |
5181 |
863,5 |
М |
650 |
550 |
500 |
450 |
15(17) |
(17) |
||
Всього |
667 |
1060 |
1050 |
1010 |
627 |
767 |
|
|
Величина одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян - 17 грн.
Сукупний дохід за 6 місяців = 667+1060+1050+1010+627+767=5181.
Середньомісячний сукупний дохід = 5181/6=863,5.
Задача 2
Визначити загальний розмір призначеної житлової субсидії та її розмір на кожний вид послуг, якщо у двокімнатній квартирі загальною площею 45 м2 прописано три особи, сукупний дохід яких за три місяці становить 1800 грн., загальний місячний розмір плати за житлово-комунальні послуги в межах норм споживання - 457,36 грн., у т. ч. (грн.):
послуги з утримання території |
113,46 |
опалення |
161,28 |
гаряче водопостачання |
110,70 |
холодне водопостачання |
31,08 |
газопостачання |
10,36 |
електроенергія |
30,48 |
Обов’язкова частка плати за житлово-комунальні послуги в межах норм споживання - 15% середньомісячного сукупного доходу.
Здійснити:
1) розрахунок за такою формою і в такій послідовності:
1) Середньомісячний сукупний дохід, грн. |
3000 |
2) Обов’язкова частка плати за житлово-комунальні послуги в межах норм споживання, грн. |
450 |
3) Місячний розмір плати в межах норм споживання, грн. |
457,36 |
4) Загальний розмір призначеної житлової субсидії, грн. |
7,36 |
18000/6=3000
(18000*0,15)/6=450
З таблиці
457,36-450=7,36
2) розрахунок щомісячного розміру призначеної житлової субсидії за кожний вид послуг:
Вид послуг |
Місячний розмір плати в межах норм споживання |
Обов’язкова частка плати в межах норм споживання, грн. |
Розмір призначеної субсидії, грн. |
|
грн. |
% |
|||
Квартирна плата |
113,46 |
24,8 |
3000*0,248*0,15=111,65 |
113,46-111,65=1,81 |
Опалення |
161,28 |
35,3 |
3000*0,353*0,15 =158,67 |
2,61 |
Гаряче водопостачання |
10,36 |
2,27 |
3000*0,227*0,15=10,21 |
0,15 |
Холодне водопостачання |
31,08 |
6,8 |
3000*0,68*0,15= 30,6 |
0,48 |
Газопостачання |
110,7 |
24,2 |
3000*0,242*0,15=108,9 |
1,8 |
Електроенергія |
30,48 |
6,7 |
3000*0,67*0,15= 30,1 |
0,38 |
Всього |
457,36 |
100 |
450 |
7,36 |
Задача 3
Визначити загальний розмір житлової субсидії для відшкодування витрат на придбання скрапленого газу, твердого і пічного палива та електроенергії, а також її розмір: на кожний вид послуг - на рік, на електроенергію - на місяць. У жилому приміщенні прописані три особи, річний сукупний дохід яких становить 7000 грн. Обов’язкова частка плати за житлово-комунальні послуги в межах норм споживання - 15 % річного сукупного доходу, при цьому вартість скрапленого газу, твердого і пічного палива разом з електроенергією в межах норм споживання становить 1157,67 грн. на рік, у т. ч.:
скраплений газ |
2 балони |
76,00 |
вугілля |
3 тонни |
720,00 |
дрова |
2 складометри |
98,58 |
електроенергія |
90 кВтг ´ 12 міс. |
263,09 |
Житлова субсидія призначена з червня поточного року.
Здійснити за наведеною формою і в такій послідовності:
1) розрахунок загального розміру житлової субсидії:
Річний сукупний дохід, грн. |
7000 |
Обов’язкова частка плати, грн. |
1050 |
Розмір плати за скраплений газ, тверде і пічне паливо та електроенергію в межах норм споживання, грн. |
1157,67 |
Загальний розмір житлової субсидії, грн. |
107,67 |
Обов’язкова частка палива = 7000*0,15=1050
Загальний розмір житлової субсидії = 1157,67-1050=107,67
2) розрахунок розміру житлової субсидії на кожний вид послуг:
Вид послуг |
Річний розмір плати в межах норм споживання |
Обов’язкова частка плати в межах норм споживання, грн. |
Розмір річної субсидії, грн. |
|
грн. |
% |
|||
Скраплений газ |
76 |
6,56 |
68,88 |
7,12 |
Вугілля |
720 |
62,19 |
652,995 |
67 |
Дрова |
98,58 |
8,51 |
89,36 |
9,23 |
Електроенергія |
263,09 |
22,73 |
238,67 |
24,43 |
Всього |
1157,67 |
100 |
1050 |
107,67 |
3) розрахунок щомісячної житлової субсидії на оплату електроенергії:
Розмір річної субсидії на електроенергію, грн. |
Розмір місячної субсидії на електроенергію, грн. |
Період, на який призначається субсидія |
24,43 |
24,43/12=2,04 |
Червень-грудень |
Задача 4
Визначити загальний розмір житлової субсидії для відшкодування витрат на оплату електроенергії, що використовується для опалення в будинках, обладнаних спеціальними електроопалювальними установками, та інших видів комунальних послуг окремо на опалювальний період, у т. ч. її розмір щодо кожного виду послуг, та на неопалювальний період, якщо у приватному будинку прописано три особи, середньомісячний сукупний дохід яких 2400 грн. Будинок обладнано електроопалювальною установкою, опалювальна площа - 80 м2, місячний розмір плати в межах норм споживання за водопостачання - 13,96 грн., газопостачання - 21,74 грн., кінець опалювального періоду припадає на 1 травня. Звернення за житловою субсидією надійшло в опалювальний період (грудень). Норма опалювальної площі на трьох прописаних осіб - 73,5 м2, місячна норма споживання електроенергії на 1 м2 опалювальної площі - 28 кВтг, місячна норма споживання електроенергії на освітлення на трьох осіб - 90 кВтг, вартість 1 кВтг для даної категорії населення - 0,18 грн., обов’язкова норма плати - 15 % середньомісячного сукупного доходу.
Здійснити за такою формою і в такій послідовності:
1) розрахунок загального розміру житлової субсидії на опалювальний період:
Обов’язкова частка плати в межах норм споживання, грн. |
2400*0,15=360 |
Норма споживання електроенергії в опалювальний період, кВтг |
28*73,5+90=2148 |
Вартість електроенергії в межах норм споживання, грн. |
2148*0,18=386,64 |
Загальний місячний розмір плати за комунальні послуги, грн. |
13,96+21,74+386,64=422,34 |
Загальний розмір житлової субсидії, грн. |
422,34-360=62,34 |
2) розрахунок розміру субсидії на кожний вид послуг:
Вид послуг |
Місячний розмір плати |
Обов’язкова частка плати |
Розмір призначеної субсидії, грн. |
|
грн. |
% |
|||
Газопостачання |
21,74 |
4,78 |
*0,15*0,0478=17,51 |
21,74-17,51= 4,23 |
Водопостачання |
13,96 |
3,07 |
11,05 |
2,91 |
Електроенергія |
419,4 |
92,15 |
331,74 |
87,66 |
Всього |
422,34 |
100 |
360 |
62,34 |
3) розрахунок загального розміру субсидії на неопалювальний період:
Обов’язкова частка плати в межах норм споживання, грн. |
2400*0,15=360 |
Норма споживання електроенергії у неопалювальний період, кВтг |
90 |
Вартість електроенергії в межах норм споживання, грн. |
91*0,18=16,2 |
Загальний місячний розмір плати за комунальні послуги, грн. |
13,96+21,74+16,2=51,9 |
Загальний розмір житлової субсидії, грн. |
–––––––– |
Субсидія у неопалювальний сезон не надається.
Задача 5
Визначити загальний розмір житлової субсидії для відшкодування витрат на оплату природного газу, спожитого для індивідуального опалення, та житлово-комунальних послуг в опалювальний і неопалювальний періоди, якщо у приватному будинку прописано три особи, середньомісячний сукупний дохід яких 210 грн. Місячний розмір плати за спожиту електроенергію - 8,1 грн., за водопостачання - 1,24 грн., будинок має опалювальну площу 80 м2, крім котла для опалення, він обладнаний газовою плитою та водонагрівачем, газовий лічильник відсутній, кінець опалювального періоду припадає на 1 травня, житлова субсидія призначається при зверненні в опалювальний період (грудень). Норма опалювальної площі на трьох прописаних осіб на місяць - 73,5 м2, місячна норма споживання газу на 1 особу (при користуванні газовою плитою та водонагрівачем) - 23,6 м3, місячна норма споживання газу на 1 м2 опалювальної площі - 11 м3, вартість 1 м3 газу для приміщень, не обладнаних газовим лічильником, - 0,13 грн.
Здійснити за такою формою і в такій послідовності:
1) розрахунок загального розміру житлової субсидії на опалювальний період:
Обов’язкова частка плати в межах норм споживання, грн. |
3000*0,2=600 |
Норма споживання газу на місяць, м3 |
23,6*3+11*73,5=879,3 |
Вартість газу в межах норм споживання, грн. |
879,3*1,3=1143,09 |
Загальний місячний розмір плати за житлово-комунальні послуги, грн. |
32,98+13,96+1143,09=1190,03 |
Загальний розмір житлової субсидії, грн. |
1190,03-600=590,03 |
2) розрахунок розміру субсидії на кожний вид послуг в опалювальний період:
Вид послуг |
Місячний розмір плати в межах норм споживання на опалювальний період |
Обов’язкова частка плати в межах норм споживання, грн. |
Розмір призначеної субсидії, грн. |
|
грн. |
% |
|||
Газопостачання |
1143,09 |
96,1 |
3000*0,15*0,961=576,6 |
1143,09-576,6=566,49 |
Водопостачання |
13,96 |
11,1 |
5,6 |
7,36 |
Електроенергія |
32,98 |
2,8 |
16,8 |
16,18 |
Всього |
1190,03 |
100 |
100 |
590,03 |
3) розрахунок загального розміру субсидії на неопалювальний період:
Обов’язкова частка плати в межах норм споживання, грн. |
3000*0,2=600 |
Норма споживання газу на місяць, м3 |
23,6*3=70,8 |
Вартість газу в межах норм споживання, грн. |
70,8*1,3=92,04 |
Загальний місячний розмір плати за комунальні послуги, грн. |
92,04+32,98+13,96=138,98 |
Загальний розмір субсидії на неопалювальний період, грн. |
––––– |
Задача 6
1. У початковій школі на 1 січня планованого року число учнів становить у 1-х класах - 52, 2-х - 48, 3-х - 44, 4-х - 40. Прийом до 1-х класів з 1 вересня по плану - 59 осіб.
2. В основній школі на 1 січня планованого року число учнів у класах становить: у 1-х - 77, 2-х - 73, 3-х - 77, 4-х - 110, 5-х - 78, 6-х - 106, 7-х - 105, 8-х - 119, у 9-х - 90 осіб. Прийом до 1-х класів з 1 вересня по плану 80 осіб. Учні 4-х класів у повному складі переводяться у 5-і.
3. У старшій середній школі на початок планованого року число учнів у класах становить: у 1-х - 115, 2-х- 158, 3-х - 139, 4-х - 111, 5-х - 98, 6-х - 80, 7-х - 108, 8-х - 111, 9-х - 90, 10-х - 80, в 11-х - 78 осіб. Прийом до 1-х класів з 1 вересня по плану 117 осіб. Учні 4-х класів у повному складі переводяться в 5-і. Прийом до 10-х класів передбачається в розмірі 85 % контингенту учнів 9-х класів.
Визначити: число учнів на 1 січня і 1 вересня планованого року по групах класів; середньорічне число учнів по групах класів.
Класи |
Початкова |
Основна |
Середня |
Кількість учнів |
Середньорічна чисельність учнів |
||||
01.01 |
01.09 |
01.01 |
01.09 |
01.01 |
01.09 |
01.01 |
01.09 |
|
|
1 |
52 |
59 |
77 |
80 |
115 |
117 |
244 |
256 |
248 |
2 |
48 |
52 |
73 |
77 |
158 |
115 |
279 |
244 |
267 |
3 |
44 |
48 |
77 |
73 |
139 |
158 |
260 |
279 |
266 |
4 |
40 |
44 |
110 |
77 |
111 |
139 |
261 |
260 |
261 |
5 |
|
|
78 |
110 |
98 |
113 |
176 |
223 |
193 |
6 |
|
|
106 |
78 |
80 |
98 |
186 |
176 |
183 |
7 |
|
|
105 |
106 |
108 |
80 |
213 |
186 |
204 |
8 |
|
|
119 |
105 |
111 |
108 |
230 |
213 |
224 |
9 |
|
|
90 |
119 |
90 |
111 |
180 |
230 |
197 |
10 |
|
|
|
|
80 |
94 |
80 |
94 |
84 |
11 |
|
|
|
|
78 |
80 |
78 |
80 |
79 |
12 |
|
|
|
|
80 |
78 |
80 |
78 |
79 |
Середня школа 5 класи = 111+0,02*111=111+2=113
10 класи = 0,85*111=94
Середньорічна чисельність учнів
1 класи = , так за кожним класом
Середньорічна кількість учнів за групами класів:
1-4=248+267+266+261=1042
5-9=193+183+204+224+197=1001
10-12=84+79+79=242
Задача 7
1. Дані про контингент учнів основної школи на 1 січня планованого року:
Показники |
Класи |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
класів (01,01) |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
Число учнів |
93 |
93 |
113 |
143 |
139 |
144 |
141 |
185 |
174 |
Класів (01,09) |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
Число учнів |
100 |
93 |
93 |
113 |
143 |
139 |
144 |
141 |
185 |
Планується прийняти в 1-і класи 100 осіб. Учні 4-х класів у повному складі переводяться в 5-і.
Кількість класів визначається із нормативів наповнення:
1-9 ––30 учнів
10-12 ––35 учнів
Середньорічна кількість учнів:
1-4 класи
5-9 класи – аналогічно.
Середньорічна кількість класів
1-4 класи = (3+3+3+4)*8/12+(3+3+3+3)*4/12=13 класів
5-9 класи = (4+4+4+5+5)*8/12+(4+4+4+4+5)*4/12=22 класи
Задача 8
В основній школі на початок планованого року є така кількість класів: 1-х, 3-х, 4-х - по 2; 2-х, 5-х, 6-х, 7-х, 8-х і 9-х - по 3. Учні всіх 5-9 класів на заняттях з праці та іноземної мови діляться на групи за нормативом – 13 чоловік у групі.
Визначити: загальне число годин навчальних занять на тиждень по групах класів; кількість педагогічних ставок і середню кількість ставок на один клас по групах класів.
2. У середній школі на початок планованого року є така кількість класів: 1-х - 4, 2-х і 3-х - по 5, 4-х, 5-х, 6-х, 7-х і 8-х- по 6, 9-х, 10-х і
11-х - по 3.
З 1 вересня планованого року передбачається прийняти в 1-і класи 160 осіб, у 10-і - 50 % випуску з 9-х класів. Усі класи з 5-го по 9-й діляться на групи для занять з праці та іноземної мови, а 10-12 класи, крім того, також з фізичної культури.
Визначити: загальну кількість часів навчальних занять на тиждень по групах класів; кількість педагогічних ставок по групах класів на 1 січня і на 1 вересня планованого року та середню кількість ставок на один клас.
Основна школа:
Заг. кількість годин навчальних занять на тиждень:
1-4 кл. =24**2+3*24+2*24+2*24=216 год
5-9 кл = 3*36+3*36+3*36+3*36+3*36=540 год
Обов’язкові навчальні години на тиждень:
1-4кл – 24
5-9 кл ––36
10-12 кл ––32
Кількість педагогічних ставок = число год/навч. навантаження вчителя на тиждень
1-4=216/20=11
5-9=540/18=30
Середня кількість ставок на 1 клас:
1-4=11/(2+3+2+2)=1,2
5-9=2*30/(3*5)=4
Задача 9
Економічний технікум склав проект кошторису видатків (грн.) на запланований рік на загальну суму 665,2 тис. грн.:
Код видатків |
Найменування статей |
Поточний рік |
Обчислено установою на планований рік |
|
затверджено з урахуванням внесених змін |
виконано на 1 жовтня (фактичні витрати) |
|||
1110 |
Оплата праці |
261 578 |
217 614 |
285 297 |
1120 |
Нарахування на заробітну плату |
98 092 |
81 605 |
106 986 |
1131 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар (в т.ч. канцелярські витрати) |
14 976 |
13 132 |
13 223 |
1140 |
Видатки на відрядження |
2 500 |
2 214 |
2 687 |
1131 |
Витрати навчальні, на виробничу практику учнів, науково-дослідні роботи і придбання книг для бібліотеки |
12 714 |
11 365 |
14 700 |
1160 |
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
24 966 |
23 347 |
29 430 |
1342 |
Стипендії |
126 740 |
105 618 |
129 800 |
Закінчення табл.
Код видатків |
Найменування статей |
Поточний рік |
Обчислено установою на планований рік |
|
затверджено з урахуванням внесених змін |
виконано на 1 жовтня (фактичні витрати) |
|||
2110 |
Придбання предметів та обладнання довгострокового користування |
9 386 |
8 970 |
12 152 |
2130 |
Капітальний ремонт, реконструкція і реставрація |
20 340 |
19 176 |
58 060 |
1139 |
Інші поточні видатки |
8400 |
7198 |
12 880 |
|
Разом |
579 692 |
490 239 |
665 215 |
У процесі перевірки поданого проекту кошторису витрат фінансовий орган встановив:
1. Перехідний контингент студентів технікуму становить по денному відділенню 412 осіб, у тому числі 104 студента-випускника; по вечірньому - 385 осіб, у тому числі 98 студентів-випускників. На перший курс відповідно до встановленого плану прийому будуть зараховані 225 осіб, у тому числі на денне відділення - 125.
2. У планованому році буде скасована одна з восьми методичних комісій. Середні витрати на перевірку письмових робіт із тарифікації в розрахунку на одну навчальну групу становить 6,95 грн.
3. За рахунок економнішого використання електроенергії витрати на неї можуть бути знижені на 2,3 тис. грн.
4. Виходячи з наявного контингенту у плановому році виробничу практику проходитимуть 102 студента. Середня норма витрат на придбання устаткування й інвентарю становить 392 грн. на рік на одну навчальну групу, інших витрат - 16 грн. на одного студента.
Показники |
Обчислено установою |
Контингент студентів на 1 січня планованого року |
797 |
Кількість навчальних груп на 1 січня планованого року (виходячи з наповнюваності 25 осіб) |
32 |
Випуск 30 червня планованого року: студентів |
202 |
груп |
8 |
Прийом 1 вересня планованого року: студентів |
225 |
Груп груп |
9 |
Середньорічна кількість навчальних груп |
31 |
Показники |
Обчислено |
Середньорічна кількість навчальних груп |
31 |
Кількість педагогічних ставок на одну навчальну групу по тарифікації |
2,262 |
Середня ставка заробітної плати викладача по тарифікації, грн. |
193 |
Річний фонд заробітної плати викладачів, грн. |
162 474 |
Додаткові види педагогічної заробітної плати, грн.: |
|
за керівництво предметними комісіями |
4 968 |
за керівництво методичними комісіями |
1 920 |
за завідування лабораторіями і кабінетами |
3 600 |
за класне керівництво |
7 440 |
за перевірку письмових робіт |
2 585 |
Разом Заробітна плата керівного та адміністративно-обслуговуючого персоналу, грн. |
182 987 |
Усього |
285 297 |
Потрібно: уточнити розрахунок середньорічної кількості навчальних груп, внести зміни до тарифікаційного списку викладачів і уточнити середню ставку заробітної плати викладачів; внести зміни в розрахунки фонду заробітної плати, навчальних витрат і стипендій; уточнити поданий проект кошторису технікуму, обґрунтувавши всі внесені поправки.
1) Середньорічна кількість навчальних груп=32-1/2*8+1/3*9=31
Кср=Кпоч-1/2*Квипущені+1/3*Кприйняті
2) Річний дохід з/п викладачів=31*2,262*1193*12=1003866,6 грн
3) За методичні комісії = (2920/8)*7=2555 грн
4) За перевірку письмових робіт = 6,95*31,12=2585,4 грн
5) з/п за додаткові педагогічні роботи = 35148,4
6) Річний фонд з/п = 1003866,6+35148,4+204620=1243635 грн
7) Нарахування на з/п = 1243635*0,363=465119,48 грн
Показники |
Обчислено установою |
Середньорічне число студентів денного відділення |
419 |
Число студентів, які отримують стипендію, % |
78 |
Середньорічна кількість стипендіатів |
327 |
Середній розмір стипендій, грн. |
29,7 |
Стипендіальний фонд за рік по денному відділенню, грн. |
116 543 |
Стипендіальний фонд за рік по вечірньому відділенню, грн |
13 257 |
Разом, грн. |
129 800 |
Стипендіальний фонд
1. кількість студентів на 01,09=412-104+125=433
2. середньорічне число студентів денного відділення 412-1/2*104+1/3*125=402
3. середньорічна чисельність студентів, які отримують стипендію = 402*0,78=314
4. стипендіальний фонд по денному відділенні = 314*209,7=65845,8 грн
5. разом стипендій = 65848,5+43257=109102,8 грн
Задача 10
Дані для визначення розміру заробітної плати вчителів школи:
- вчитель 3-го класу, з вищою освітою і першою кваліфікаційною категорією, стажем педагогічної роботи 9 років, має навантаження 24 години на тиждень;
- вчитель історії 5-9 класів, з вищою освітою і вищою кваліфікаційною категорією, стажем педагогічної роботи 16 років, має навантаження 21 година на тиждень;
- заслужений вчитель, з вищою освітою і вищою кваліфікаційною категорією, стажем педагогічної роботи 22 роки, викладає хімію в 7-9 класах, має навантаження 20 годин на тиждень, завідує навчальним кабінетом;
- вчитель літератури 9-10 класів, з вищою освітою і вищою кваліфікаційною категорією, стажем педагогічної роботи 19 років, має навантаження 24 години на тиждень, є класним керівником;
- вчитель математики, з вищою освітою і другою кваліфікаційною категорією, стажем педагогічної роботи 8 років, має навантаження в 5-6 класах 24 години на тиждень;
- вчитель географії, з вищою освітою і вищою кваліфікаційною категорією, педагогічним стажем 26 років, працює в трьох 8-х класах (сумісництва не має);
- заслужений вчитель, з вищою освітою і вищою кваліфікаційною категорією, педагогічним стажем 18 років, працює вчителем у 3-му класі в школі-інтернаті з особливим режимом.
Визначити розмір заробітної плати зазначених вчителів.
1 – визначаємо ставку = прожитковий мінімум * тарифікаційний розряд (залежить від тариф. розряду)
2 – визначаємо суми різних доплат
3 – визначаємо Опг Оплата за педагогічне навантаження = (ставка*кількість годин)/педнавантаження
4 – визначаємо з/п = Опг+доплати
1) 922*1,78=1614,46 грн
Доплата за перевірку зошитів = 1614,46*0,1=161,45 грн
Вислуга років = 0,1*1614,46=161,45 грн
Опг=(1614,46*24)/20=1937,35 грн
з/п = 1937,35+161,45+161,45=2260,25 грн
2) ставка = 922*1,92=1741,44
вислуга років = 1741,44*0,2=348,3
Опг=(1741,44*21)/18=2031,68 грн
з/п = 2031,68+348,3=2379,98
так далі за кожним вчителем
Задача 11
1. Відповідно до тарифікаційного списку вчителів та інших працівників середньої школи на 1 вересня поточного року загальна кількість навчальних годин на тиждень визначена: по 1-4 класах - 66, 5-9 класах - 398, по 10-11 класах - 120. Фонд заробітної плати на місяць без урахування доплати за перевірку зошитів відповідно по групах класів - 1775, 8250 і 1709 грн. Кількість класів у школі: 1-4 - 3, 5-9 - 12, 10-11 - 2. Витрати на перевірку зошитів на місяць: по 1-4 класах - 95 грн., 5-9 класах - 238 грн. і по 10-11 класах - 102 грн.
Визначити по групах класів: середні ставки заробітної плати вчителів; середню витрату на один клас за перевірку зошитів.
2. Фонд заробітної плати вчителів на місяць з урахуванням доплати за перевірку зошитів у 1-4 класах - 4222,64 грн., 5-9 класах - 10404,04 грн., у 10-11 класах - 6294,51 грн. Витрати на перевірку зошитів відповідно по групах класів становлять: 410, 629,30, 175,20 грн.
Визначити: по групах класів, використовуючи умови пункту 2 задачі 21: середні ставки заробітної плати вчителів; середню витрату на один клас за перевірку зошитів.
Скласти зведену відомість тарифікації вчителів початкових, основних і старших середніх шкіл району на 1 вересня поточного року.
Загальний фонд = фонд з/п+доплата за перевірку зошитів
К-сть пед. Ставок = кількість годин викладання/кількість год.навантаження
Середня ставка = фонд з/п/кількість педставок
Середні витрати на 1 клас за перевірку зошитів = витрати за перевірку зошитів на місяць/к-сть класів
ФОП без витрат на перевірку зошитів = фонд з/п – перевірку зошитів
Середня з/п = ФОП без перевірки зошитів/к-сть ставок
3. Районний відділ освіти на підставі тарифікаційних списків школи на 1 вересня поточного року встановив такі показники для впорядкування зведеної відомості тарифікації вчителів:
Показники |
Групи класів |
||
1-4 |
5-9 |
10-11 |
|
Кількість класів, по яких проведена тарифікація вчителів |
103 |
190 |
47 |
Кількість годин на тиждень по тарифікаційних списках, усього |
2 262 |
6 350 |
1 680 |
Фонд заробітної плати вчителів на місяць по ставках, грн. |
16 397,65 |
51 063,74 |
13 225,95 |
Місячний фонд заробітної плати на перевірку зошитів, грн. |
1 545,00 |
2 802,50 |
428,64 |
К-сть стаков |
2262/20=113 |
6350/18=353 |
1680/18=93 |
Середній розмір пед. ставки |
16397,65/113 |
51 063,74/353 |
13225,95/93 |
Середні витрати на перевірку зошитів на клас |
1545/103 |
2802,5/190 |
428,64/47 |
Обчислити: кількість педагогічних ставок, середній розмір педагогічної ставки на місяць, середню витрату за перевірку зошитів на один клас на місяць..
Задача 12
Для складання кошторису районної лікарні маємо такі показники:
1. Середньорічна кількість ліжок – 180 од.
2. Число днів функціонування 1 ліжка протягом року – 316 днів
3. Норма витрат на 1 ліжко-день:
- на харчування
- на придбання медикаментів і перев'язувальних – 4,31 грн
- матеріалів – 5,80 грн
4. Передбачено витрати за окремими кодами економічної класифікації видатків на рік:
(1131) предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 24 тис. грн
(2110) придб облад. і предм. довгостроковог користув – 25 тис. грн
(2130) капітальний ремонт,реконструкція і реставрація – 45 тис. грн
(1160) оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 81 тис. грн
з них:
(1161) оплата теплопостачання – 46 тис. грн
(1162) оплата водопостачання та водовідведення – 18 тис. грн
(1163) оплата електроенергії – 11 тис. грн
(1164) оплата природного газу – 6 тис. грн
5. Нарахування на зарплату (код 1120) - розрахувати згідно з чинним законодавством.
6. Для розрахунків витрат на оплату праці (код 1110) є такі дані, грн:
Найменування посад |
Середньорічне число посад |
Середня ставка на 1 посаду на місяць |
Річна сума на всі посади в цілому |
Лікарі |
43 |
654 |
28 112 |
Середній медичний персонал |
93 |
498 |
46 314 |
Молодший медичний персонал |
42 |
405 |
17 010 |
Адміністративно-господарський, обслуговуючий та інший персонал |
35 |
465 |
16 275 |
Економія у зв'язку з виплатою допомоги з тимчасової непрацездатності |
X |
X |
40 650 |
Витрати на оплату роботи у святкові дні та нічний час |
X |
X |
28 500 |
Потрібно:
1. Визначити загальну кількість ліжко-днів у році по лікарні.
2. Розрахувати витрати лікарні за такими напрямами:
(1110) заробітна плата;
(1120) нарахування на заробітну плату;
(1133) видатки на харчування;
(1132) придбання медикаментів і перев'язувальних матеріалів.
3. Скласти кошторис видатків районної лікарні.
1) Загальна кількість ліжко-днів у році по лікарні:
180*316 = 56 880 ліжко-днів.
2) Витрати лікарні за такими напрямами:
- видатки на харчування: 56 880*4,31 = 245 152,8 грн.
- видатки на медикаменти: 56 880*5,8 = 329 904 грн.
- витрати на оплату праці: (таблиця)
(43*654 + 93*498 + 42*405 + 35*465) *12 – 40 650 + 28 500 = 1 280 502 грн.
- нарахування на ЗП: 1 280 502 * 0,372 = 476 346, 74 грн.
Код і стаття видатків |
Найменування статей |
Сума |
1110 |
Оплата праці |
1 280 502 |
1120 |
Нарахування на ЗП |
476 346, 74 |
1131 |
Предмети, матеріали |
24 000 |
1132 |
Медикаменти, матеріали |
329 904 |
1133 |
Видатки на продукти харчування |
245 152,8 |
1160 |
Комун. послуги, електрое |
81 000 |
1161 |
Оплата теплопостачання |
46 000 |
1162 |
Оплата водопостачання, водовідведення |
18 000 |
1163 |
Оплата електроенергії |
11 000 |
1164 |
Оплата прир. газу |
6 000 |
2110 |
Придбання обладнання |
25 000 |
2130 |
Капітальний ремонт |
45 000 |
Разом |
|
2 587 905,54 |
Задача 13
У Городищенській районній лікарні працює платний госпрозрахунковий кабінет зубопротезування.
Маємо такі дані для складання кошторис доходів і витрат кабінету:
Доходи:
1. Залишок коштів на початок року - 577 грн.
2. Надходження поточного року:
Найменування робіт |
Вартість одиниці робіт, грн |
Кількість, шт. |
Сума, грн |
Коронки сталеві |
62,00 |
400 |
24 800 |
Зуби сталеві |
78,00 |
400 |
31 200 |
Зуби з облицюванням |
112,60 |
50 |
5 630 |
Знімні протези |
331,50 |
70 |
23 205 |
Разом |
X |
X |
84 835 |
Витрати:
(1110) Заробітна плата, грн - визначити
(1120) Нарахування на ЗП, грн - 2825
(1130) Придбання предметів постачання і матеріалів, грн - 5960
(1160) Оплата комунальних послуг та електроенергії, грн - 2880
Разом - визначити
Потрібно:
1. Визначити загальну суму надходжень за платні роботи.
2. Обчислити витрати на заробітну плату (код 1110), а також загальну суму витрат.
3. Визначити різницю між доходами та витратами, тобто госпрозрахунковий результат роботи кабінету зубопротезування.
1) Нарахування на ЗП: 2825 грн.
2) ЗП: 2 825/0,372 = 7 594,09
3) Придбання предметів: 5960 грн.
4) Оплата комунальних послуг: 2880 грн.
5) Разом: 19 259,09 грн.
Разом: 577 + 84 835 – 19 259,09 = + 66 152,91
Задача 14
1. У центральній районній лікарні на 1 січня планового року є 225 ліжок. Наприкінці жовтня планового року вводиться в експлуатацію новий лікувальний корпус на 75 ліжок. Число днів функціонування одного ліжка на рік - 320.
2. У дільничній лікарні на початок планового року є ліжок: у пологовому відділенні - 40, хірургічному - 70, дитячому - 80, інших - 140. У плановому році у зв'язку з перебудовою частини господарського корпусу під стаціонар к-сть ліжок збільшується з 1 вересня поточного року в хірургічному відділенні до 120 (120-70=50), дитячому - 110 (110-80=30), інших - до 215 (215-140=75). Число днів функціонування одного ліжка на рік відповідно по відділеннях - 317, 298, 305 і 293.
3. У міській лікарні на 1 січня планового року к-сть ліжок - 450, у т.ч. у дитячому відділенні - 40, інфекційному - 120, онкологічному - 20, у решті відділень - 270. Число днів функціонування одного ліжка протягом року відповідно по відділеннях - 330, 280, 195, 340. У плановому році передбачається капітальний ремонт лікувального корпусу, у зв'язку з чим з 1 червня по 1 жовтня в інфекційному відділенні функціонуватиме 60 ліжок.
4. На початок планового року ліжкова мережа лікувально-профілактичних закладів у районі становитиме 1485 ліжок. Відповідно до соціально-економічного плану розвитку господарства району число ліжок на кінець листопаду планового року буде доведено до 1525. Середнє число днів функціонування ліжка на рік - 315.
Визначити: середньорічну к-сть ліжок і загальну к-сть ліжко-днів у даних лікувально-профілактичних закладах.
1) Середньорічна кількість ліжок: 225 + (75*2/12) = 237,5 шт.
Кількість ліжко-днів: 237,5*320 = 76 000
2) Середньорічна к-ть ліжок:
(40+70+80+140+(50+30+75)*4) / 12 = 381,7
К-ть ліжко-днів:
40*317 + (70+50*4/12)*298 + (80+30*4/12)*305 + (140+75*4/12)*293 = 114 301,7
3) Середньорічна к-ть ліжок:
40+120+20+270 * 8/12 + 60*4/12 = 430
К-ть ліжок у інфекційному відділенні:
120*8/12 + 60*4/12 = 100
К-ть ліжко-днів:
40*330 + 100*280 + 20*185 + 270*340 = 136 900
4) Зміна:
∆ = 1525 – 1485 = 40 ліжок
Сер-річна к-ть ліжок: 1485+40/12 = 1488,3
К-ть ліжко-днів: 1488,3*315 = 468 825.
Задача 15
1. У міській дитячій лікарні на плановий рік передбачається 160 ліжок. Число днів функціонування одного ліжка на рік – 296, к-сть амбулаторних відвідувань лікарів у плановому році – 93 300.
Норма витрат на харчування на один ліжко-день – 4,25 грн. Витрати на харчування матерів, які перебувають у лікарні з немовлятами, - 5350 грн. на рік. Середні норми витрат на придбання медикаментів і перев'язувальних матеріалів - 4,75 грн. на один ліжко-день і 1,20 грн. - на одне амбулаторне лікарське відвідування. Видатки на безоплатне надання ліків у поліклініках та амбулаторіях у випадках, визначених чинним законодавством, - 3300 грн. на рік.
2. Міська лікарня, об'єднана з поліклінікою, на початок планового року має 580 ліжок, у тому числі в пологовому відділенні – 130, у дитячому – 120, решті відділень – 330. З 1 липня кількість ліжок в інших відділеннях збільшується в цілому на 20.
Число днів функціонування одного ліжка в році: у пологовому відділенні – 294, у дитячому – 345, решті відділень – 334.
Число амбулаторних відвідувань лікарів у плановому році становить 398 500. Лікарня у своєму підпорядкуванні має 10 лікарських здоровпунктів. Норми витрат на харчування на 1 ліжко-день у лікарні дорівнюють: у дитячому відділенні – 3,25 грн, пологовому – 2,80 грн, в інших відділеннях – 4,11 грн.
Витрати на харчування матерів, що перебувають у лікарні з немовлятами, – 10900 грн на рік. Середня норма витрат на придбання медикаментів і перев'язувальних матеріалів у стаціонарі – 4,75 грн. на один ліжко-день, 1,20 грн – на одне амбулаторне відвідування лікарів і 680 грн на рік – на один лікарський здоров-пункт. Витрати на безоплатне надання ліків у поліклініках та амбулаторіях у випадках, встановлених законодавством, - 10 200 грн.
Визначити: видатки на харчування і придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів на плановий рік у міській дитячій лікарні та у міській лікарні.
1) Міська дитяча лікарня:
а) видатки на харчування: 160*296*4,25 + 5350 = 206 630 грн
б) видатки на придб. медик.: 160*296*4,75 + 93 300*1,2 + 33 000 = 340 220
2) Міська лікарня, об’єднана з поліклінікою:
Відділення |
К-ть ліжок |
К-ть з 1 липня |
Число днів |
К-ть ліжко-днів |
Пологове |
130 |
130 |
294 |
130*294 = 38 220 |
Дитяче |
120 |
120 |
345 |
41 400 |
Решта |
330 |
330+(20*6/12)= 340 |
334 |
113 560 |
Разом |
580 |
590 |
- |
193 180 |
а) видатки на харчування: 38 220*2,8 + 41 400*3,25 + 113 560*4,11 + 10 900 = 719 197,6 грн.
б) видатки на придб. медик.: 193 180*4,75 + 398 500*1,2 + 680*10 + 10 200 = 1 412 805 грн.
Задача 16
1. Фельдшерсько-акушерський пункт, розташований у селищі Вільшана на відстані понад 2 км від інших лікувально-профілактичних закладів, обслуговує 1400 осіб, число відвідувань-28000.
2. Пункт займає окремий будинок із кубатурою за зовнішнім обміром 845 м3 і внутрішньою площею 142 м2. Є водопровід і каналізація. Опалення пічне - 8 печей та 1 плита. Опалювальний сезон триває 6 місяців. Чисельність персоналу встановлено відповідно до діючих типових штатів.
3. Завідуючий медичним пунктом вищої кваліфікаційної категорії та акушерка першої кваліфікаційної категорії мають середню спеціальну освіту і стаж медичної роботи відповідно 17 і 8 років. Санітарка має стаж медичної роботи 5 років. У кошторисі необхідно передбачити оплату на заміну працівників у період відпустки в сумі 1290 грн.
4. Річна потреба в дровах - 54 м3, ціна за 1 м3 - 28,40 грн, вартість рубання 1м3 - 10,50 грн.
Витрата електроенергії на освітлення на 1 м2 площі на рік становить 33 кВт/год, у тому числі для лікувальних цілей і технічних потреб на рік 2140 кВт/год, вартість 1 кВт/год - 0,18 коп.
5. Для розрахунку витрат з оплати безоплатно наданих квартир і комунальних послуг (код 1343) є такі дані:
Посада |
К-сть членів сім'ї |
Наймана площа, м |
Квартплата на рік, грн |
Норма витрат палива, м |
Вартість освітлення на рік, грн |
Завідуючий пунктом |
4 |
33 |
807,92 |
8 |
146,50 |
Акушерка |
5 |
48 |
812,14 |
9 |
161,10 |
6. Інші видатки (код 1139) становлять 1785 грн, видатки на відрядження (код 1140) - 230 грн на рік. Норма витрат на придбання медикаментів і перев'язувальних матеріалів - 1,20 грн на одне відвідування.
Скласти: кошторис видатків на утримання фельдшерсько-акушерського пункту.
1) Витрати на ЗП:
(750*1,4 + 465*1,3 + 352*1,2) * 12 + 1280 = 26 212,8 грн.
2) Нарахування на ЗП:
26 212,8 * 0,372 = 9 751,16 грн.
3) Медикаменти, перев’язувальні матеріали:
1,2 * 28 000 = 33 600 грн.
4) Оплата теплопостачання:
54 * (28,4 + 10,5) = 2 100,6 грн.
5) Оплата безоплатно наданих квартир і комунальних послуг: (табл.)
807,92+146,5 + 8*(28,4+10,5) + 812,14+161,10 + 9*(28,4+10,5) = 2 588,96 грн.
Код і стаття видатків |
Найменування статей |
Сума |
1110 |
Оплата праці |
26 212,8 |
1120 |
Нарахування на ЗП |
9 751,16 |
1140 |
Видатки на відділення |
230 |
1132 |
Медикаменти, матеріали |
33 600 |
1139 |
Інші видатки |
1 785 |
1161 |
Оплата теплопостачання |
2 100,6 |
1163 |
Оплата електроенергії |
843,48 |
1343 |
Витрати на оплату безпл.. наданих кварт. |
2 588,96 |
Разом |
|
77 112 |
Задача 17
У Головному фінансовому управлінні обласної державної адміністрації є такі дані для розрахунку контрольних цифр на утримання лікарень одного з районів області:
1. Кількість ліжок на початок року в лікарнях у містах і селищах - 870, у лікарнях у сільській місцевості - 240.
2. У плановому році з 1 червня передбачаються такі зміни мережі:
а) у міських лікарнях починають додатково функціонувати після капітального ремонту два терапевтичних відділення по 30 ліжок у кожному;
б) у сільських лікарнях відкривається додатково 20 ліжок у. терапевтичних відділеннях.
3. Кількість днів функціонування ліжок у медичних закладах району
Лікарні |
Роки |
||
1996 |
1997 |
1998 |
|
у містах та селищах |
324 |
306 |
318 |
у сільській місцевості |
296 |
304 |
308 |
4. Посади і середні ставки заробітної плати:
Лікарні |
Кількість посад на початок року |
Середньорічна заробітна плата на одну посаду, грн |
у містах та селищах |
1278 |
7752 |
у сільській місцевості |
458 |
7654 |
Разом |
1736 |
X |
Примітка: Заробітна плата позаштатного (неспискового) складу планується в лікарнях міст і селищ обсягом 42 000 грн, у лікарнях у сільській місцевості - 18 000 грн.
5. У плановому році передбачається зміна чисельності працівників. У лікарнях міст і селищ з 1 червня у зв'язку з розширенням мережі число штатних одиниць збільшується на 6. Крім того, з 1 вересня заповнюється 16 вакантних посад. По лікарнях у сільській місцевості з 1 вересня штат збільшується на 6 посад за рахунок прийому молодих спеціалістів на вакантні посади.
6. Середні норми видатків на поточне утримання 1 ліжка (ліжко-день) за категоріями витрат, грн:
Лікарні |
Харчування на день |
Медикаменти на день |
Господарські та інші видатки на рік |
М'який інвентар для мережі |
||||
усього |
у т. ч. |
нової |
діючої |
|||||
код 1150 |
код 1160 |
|||||||
у містах |
4,80 |
5,99 |
1188,00 |
544 |
644 |
530,00 |
343,30 |
|
у сільській місцевості |
4,08 |
5,88 |
998,00 |
530 |
468 |
530,00 |
343,30 |
|
7. Розрахункові норми на придбання обладнання на 1 ліжко для нової мережі становлять (як по лікарнях міст, так і по лікарнях у сільській місцевості) 440 грн на рік, а для діючої мережі - 365 грн.
8. Зовнішня кубатура будинків: лікарні в містах та селищах загалом - 42 300 м3; лікарні в сільській місцевості - 16 450 м3. Розрахункова норма витрат на капітальний ремонт становить 4,6 грн на 1 м3 на рік, а на поточний ремонт - 0,12 коп.
Розрахувати: контрольні цифри на утримання лікарень району, області.
1) Сер-річна к-ть ліжок:
а) міста: 870 + (30*7/12) = 905 шт.
б) села: 240 + (20*7/12) = 251,7 шт.
2) Сер. термін функціонування ліжок: (табл)
а) міста: (324+306+318)/3 = 316 днів
б) села: (296+304+308)/3 = 303 дні
3) Заг. к-ть ліжко-днів:
а) міста: 905*316 = 285 980
б) села: 251,7*303 = 76 265,1
4) Сер-річна к-ть посад:
а) міста: 1278 + 6*7/12 + 16*4/12 = 1286,8
б) села: 458 + 6*4/12 = 460
5) Річний фонд ЗП:
а) міста: 1286,8*7752 + 42000 = 16 017 273,6
б) села: 460*7654 + 18000 = 26 114
6) Річні видатки: (табл.)
а) на харчування: Місто: 285 980 * 4,8 = 1 372 704
Село: 76 265,1 * 4,08 = 311 161,61
б) на медикаменти: Місто: 285 980 * 5,99 = 1 713 020,2
Село: 76 265,1 * 5,88 = 448 438,79
в) господарські:
- матеріали, інвентар: Місто: 905 * 544 = 492 320 грн
Село: 251,7 * 530 = 133 401 грн.
- оплата комун. послуг: Місто: 905 * 644 = 582 820 грн
Село: 251,7 * 468 = 117 795,6 грн
- на придбання м’якого інвентарю: (на к-ть ліжок)
Місто: 870 * 343,3 + 35 * 530 = 317221 грн
Село: 240 * 343,3 + 11,7 * 530 = 88593 грн.
г) придбання обладнання: Місто: 870 * 365 + 35 * 440 = 332950 грн
Село: 240 * 365 + 11,7 * 440 = 92748 грн.
д) витрати на капітальний ремонт: Місто: 42 300 * 4,6 = 194580
Село: 16 450 * 4,6 = 75670 грн
е) поточний ремонт: Місто: 42 300 * 0,12 = 5076 грн
Село: 16 450 * 0,12 = 1974 грн
Задача 18
1. Розрахунок оплати праці працівників
1.1. Розрахунок ЗП консультантів
Консультанти |
Кількість |
Число годин роботи |
Оплата за 1 год., грн |
Сума, грн. (2*144*0,1091*545) |
Професор, доктор медичних наук |
2 |
144 |
0,1091 |
17124,34 |
Доцент, кандидат медичних наук |
4 |
144 |
0,091 |
28566,72 |
Особи, які не мають наукового ступеня |
2 |
144 |
0,0796 |
12494,02 |
Усього |
8 |
432 |
X |
58185,08 |
Ставки погодинної оплати праці
Працівники |
Ставки погодинної оплати у відсотках до окладу (ставки) працівника І тарифного розряду |
Професор, доктор медичних наук |
10,91 |
Доцент або кандидат медичних наук |
9,10 |
Особи, які не мають наукового ступеня, зі стажем роботи не менше 5 років |
7,96 |
1.2. Розрахунок оплати за роботу у святкові дні
Групи персоналу |
К-ть осіб |
Число днів |
Число годин роботи |
Середня ставка за 1 год., грн |
Сума, грн. (9*8*24*14,84) |
Лікарі |
9 |
8 |
24 |
14,84 |
25 643,52 |
Середній медперсонал |
35 |
8 |
24 |
14,18 |
95 289,6 |
Молодший медперсонал |
35, |
8 |
24 |
10,92 |
73 382,4 |
Усього |
194 315,52 |
Фонд ЗП: 58 185,08*12 + 194 315,52 = 892 536,48 грн.
2. Розрахунок видатків на продукти харчування і медикаменти
* 70*340*4,64
** 70*340*3,50
Потрібно: провести розрахунок фонду ЗП і скласти кошторис.
Задача19
На плановий рік районним відділом охорони здоров'я встановлено ліміт видатків на відрядження - 1500 грн, у тому числі: по лікарнях - 500 грн, поліклініках - 300 грн, будинку дитини - 200 грн, санітарно-епідеміологічній станції- 500 грн.
У районі функціонують санітарно-епідеміологічна станція і центр здоров'я. Відповідно до штатного розпису середньорічне число посад у санітарно-епідеміологічній станції - 89, у центрі здоров'я - 9. Середньорічна ставка заробітної плати на одну посаду становить відповідно 7200 і 7848 грн. Середньорічні видатки на господарські та інші витрати в центрі здоров'я і на санітарно-епідеміологічній станції на 1 посаду дорівнюють 912 грн. На придбання медикаментів і перев'язувальних матеріалів санітарно-епідеміологічній станції потрібно 120 грн на 1 посаду на рік.
Заклади охорони здоров'я району обслуговуються централізованою бухгалтерією, штат якої має 32 особи із середньою ставкою заробітної плати на одну особу на рік 7146 грн. На господарські та інші витрати бухгалтерія витрачає 1250 грн на 1 посаду на рік, у тому числі за кодами: 1131 -375 грн; 1137- 188 грн; 1138 - 63 грн; 1136 -125 грн; 1139 -250 грн; 1160 -249 грн.
Асигнування на проведення капітального ремонту (код 2130) усіх закладів охорони здоров'я району передбачені в сумі 370 тис. грн, на придбання обладнання (код 2110) - 205 тис. грн.
Потрібно: скласти зведений кошторис видатків на утримання закладів охорони здоров'я району на майбутній рік.
Витрати на оплату праці (1110):
6815*1191 + 6686*1493 + 6707*127 + 6616*113 + 6880*115 + 32*7146 + 89*7200 + 9*7848 = 21 429 564
Нарахування на ЗП (1120): 21 429 564 * 0,372 = 7 971 797,81 грн.
Предмети, обладнання (1131):
38*1191 + 23*1493 + 28*127 + 27*113 + 131*115 + 375*32 = 113 269
Послуги зв’язку (1138):
11*1191 + 9*1483 + 21*127 + 22*113 + 24*115 + 63*32 = 36467
Оплата інших послуг (1139):
240*1191 + 84*1493 + 101*127 + 96*113 + 110*115 + 912*98 + 250*32 = 544 953 грн.
Поточний ремонт обладнання (1137):
159*1191 + 86*1493 + 93*127 + 77*113 + 96*115 + 188*32 = 355 335
Оплата транспортних послуг (1135):
104*1191 + 48*1493 + 65*127 + 59*113 + 73*115 = 218 845
Оплата комунальних послуг (1160):
372*1191 + 278*1493 + 309*127 + 305*113 + 329*115 + 249*32 = 9777 617
Витрати на відрядження (1140): 1500
Оренда (1136): 125*32 = 4000
Капітальний ремонт (2130): 370 000
Придбання обладнання (2110): 205 000
Разом: 32 228 347,81
Задача 20
1. Загальна кубатура районного будинку культури за зовнішнім обміром – 1996 м3, внутрішня площа 608 м2, є водопровід і каналізація, опалення пічне.
2. Щодо утримання, обсягу та значення проведеної виховної і культурно-масової роботи Будинок культури віднесено за оплатою праці до III групи.
3. Штат Будинку культури встановлюється відповідно до типових штатів державних клубних установ, у ньому передбачені посади: директора – 1, методиста – 2, інструктора – 1; опалювача – 1.
Схема посадових окладів відповідно 670-680, 645-655 і 625-640 грн. Ставка ЗП опалювача – 520 грн. на місяць. Оплата працівників Будинку культури передбачається на рівні середніх посадових окладів. Опалювальний сезон становить 7 місяців.
4. При обчисленні фонду ЗП враховується 2% (0,98) економії у зв'язку з виплатою допомоги з тимчасової непрацездатності. Витрати на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачені в сумі
8480 грн., придбання предметів постачання і матеріалів (крім оплати послуг та інших поточних видатків) – 5520 грн., придбання предметів та обладнання довгострокового користування – 2000 грн, інші поточні видатки (лекції, вечори відпочинку тощо) – 2300 грн.
Скласти кошторис районного Будинку культури.
Оплата праці: (675+650+650+632)*12 + 520*7 = 34 930 грн.
34 930 * 0,98 = 34 231,4 грн.
Нарахування на ЗП: 34 231,4 * 0,372 = 12 734,08 грн.
Код і стаття видатків |
Найменування статей |
Сума |
1110 |
Оплата праці |
34 231,4 |
1120 |
Нарахування на ЗП |
12 734,08 |
1131 |
Предмети, обладнання |
5520 |
1160 |
Оплата комунальних послуг |
8480 |
2110 |
Придбання предметів довготривалого користув |
2000 |
1139 |
Інші поточні витрати |
2300 |
Разом |
|
65 265,48 |
Задача 21
Для упорядкування фінансового плану Київського театру юного глядача є такі, показники:
1. Загальна кількість місць у глядачевій залі - 758
2. Комерційна місткість - 752
3. Кількість спектаклів на рік, усього - 346 у т. ч.:
- ранкових - 93
- вечірніх - 225
- гастрольних - 28
4. Заповнюваність глядачевої зали, % відвідування:
- на ранкових спектаклях - 70 %
- на вечірніх - 68 %
5. Кількість глядачів, усього, тис. осіб – визначити у т. ч.:
- на ранкових спектаклях визначити
- на вечірніх визначити
- на гастрольних - 7,2
6. Середня вартість одного відвідування, грн
- на ранкових спектаклях - 10,00
- на вечірніх - 20,00
- на гастрольних - 15,00
7. Валовий збір від продажу квитків, усього, тис. грн у т. ч.:
- на ранкових спектаклях визначити
- на вечірніх визначити
- на гастрольних визначити
8. Інші доходи, усього, тис: грн 17 у т. ч.:
- від оренди помешкання 12,5
- від реалізації програм 4,5
9. Усього доходів, тис. грн визначити
Витрати, тис. грн:
1. Адміністративно-управлінські - 61,5
2. Експлуатаційні -714,2
3. На нові постановки - 75,0
4. Відрахування від зборів на охорону авторських прав
5. Усього витрат визначити
Фінансовий результат: прибуток (+) збиток (-) визначити
Потрібно:
1. Розрахувати кількість глядачів на спектаклях, визначити валовий збір (дохід) від продажу квитків і загальну суму доходів театру.
2. Визначити загальну суму витрат театру, фінансовий результат (прибуток або збиток) і взаємовідносини з бюджетом.
1) К-ть глядачів на спектаклях:
а) ранкових: 752*0,7*93 = 48 955
б) вечірніх: 752*0,68*225 = 115 056в) гастрольних: 7200 (дано)
Разом: 171 211
2) Валовий збір від продажу квитків:
а) ранкових: 48 955*10 = 489 550
б) вечірніх: 115 056*20 = 2 301 120
в) гастрольних: 7200*15 = 108 000
Разом: 2 898 670.
3) Усього доходів: 2 898 670 + 12 500 + 4500 = 2 915 670
4) Усього витрат: 61,5 + 714,2 + 75 = 850,7 грн.
5) Прибуток: 2 915 670 – 850 700 = 2 064 970 грн.