Распечатать страницу

Лекция с курса Маркетинг - 8 тем

« Назад

Код роботи: 4004

Вид роботи: Лекція

Предмет: Маркетинг

Тема: 8 тем

Кількість сторінок: 119

Дата виконання: 2015

Мова написання: російська

Ціна: безкоштовно

Тема 1. Сущность маркетинга и развитие его концепций

Тема 2. Маркетинг как открытая мобильная система

Тема 3. Формирование маркетинговой информационной системы на основе проведения маркетинговых исследований

Тема 4. Изучение потребностей и поведения потребителей. Выбор целевых сегментов

Тема 5. Товар в комплексе маркетинга

Тема 6. Цена в комплексе маркетинга

Тема 7. Распределение в комплексе маркетинга

Тема 8. Коммуникации в комплексе маркетинга

Список рекомендованных источников

1. Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник / Л.В. Балабанова. - 2-ге вид., перероб. і допов. - К.: Знання-Прес, 2004. - 645 с.

2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник / С.С. Гаркавенко. - 5-те вид., допов. - К.: Лібра, 2007. - 720 с.

3. Зозулев А.В. Промышленный маркетинг: рыночная стратегия: учеб. пособие / А.В. Зозулев. - К.: Центр навч. л-ри, 2010. - 576 с.

4. Корольчук О.П. Маркетинг. Ситуативні, творчі та контрольні завдання: практикум / О.П. Корольчук, Л.М. Шульгіна. - К.: КНТЕУ, 2003. - 259 с.

5. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: 11-е изд. / Ф. Котлер. - СПб.: Питер, 2004. - 800 с.: ил. - (Сер. «Теория и практика менеджмента»).

6. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. / за ред. Л.В. Балабанової. - 3-тє вид., допов. і переробл. - К.: Знання, 2004. - 354 с.

7. Маркетинг: Ситуаційні вправи: навч. посіб. [для студ. ВНЗ] / О.А. Виноградов, О.П. Вихопень, Л.М. Шульгіна та ін. - К.: Консорціум із удосконалення менеджмент освіти в Україні; Центр інновацій та розв., 2004. - 504 с.

8. Маркетинг: Методичні вказівки до ситуаційних вправ: навч. посіб. [для студ. ВНЗ] / О.А. Виноградов, О.П. Вихопень, Л.М. Шульгіна та ін. - К.: Консорціум із удосконалення менеджмент освіти в Україні; Центр інновацій та розв., 2004. - 205 с.

9. Маркетинг: підруч. [для студ. ВНЗ] / В. Руделіус та ін.; ред.-упоряд. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. - 3-тє вид. - К.: Навч.-метод. центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2009. - 648 с.

10. Павленко О.Ф. Маркетинг: підручник / О.Ф. Павленко, А.В. Войчак. - К.: КНЕУ, 2003. - 246 с.

11. Промисловий маркетинг: теорія, світовий досвід, українська практика / за ред. А.О. Старостиної. - К.: Знання, 2005. - 764 с.