Шпаргалка з курсу Інноваційний розвиток підприємства - 35 питань
Код роботи: 2001
Вид роботи: Шпаргалка
Предмет: Інноваційний розвиток підприємства
Тема: 35 питань
Кількість сторінок: 45
Дата виконання: 2017
Мова написання: українська
Ціна: 350 грн
1. Сутність та завдання маркетингу інновацій
2. Маркетингові дослідження ринку інновацій
3. Стратегії маркетингу інновацій
4. Маркетингові рішення у товарній інноваційній політиці
5. Маркетингові цінові рішення у виведенні інновації на ринок
6. Маркетингові та логістичні рішення у дистрибуції інновації
7. Маркетингова політика комунікацій на ринку інновацій
8. Розкриття підходу, а також способів побудови бізнес-моделей, що використовують інновації
9. Ідентифікація інновації як важливого чинника конкурентної переваги
10. Характеристика вибраної інноваційної моделі бізнесу та оцінка можливості її аплікації на підприємстві
11. Інноваційний потенціал, як сукупність науково-технологічних, виробничих, фінансово-економічних, соціальних та культурно-освітніх можливостей країни (галузі, регіону, підприємства), необхідних для забезпечення інноваційного розвитку економіки
12. Систематичний збір, обробка та аналіз інформації про перебіг інноваційних процесів, практичні наслідки заходів щодо стимулювання і регулювання інноваційної діяльності в країні (регіоні, галузі, на підприємстві), результати реалізації пріоритетних напрямів інноваційної діяльності
13. Сутність, функцій і основні тенденції інвестицій в різних сферах господарської діяльності
14. Механізм інвестиційного забезпечення розвитку підприємства
15. Вплив інвестицій на збільшення обсягів виробництва продукції шляхом дії ефектів акселератора і мультиплікатора
16. Підходи до визначення місця й ролі інвестицій в забезпеченні інноваційного розвитку підприємства
17. Вплив окремих факторів на ефективність підсистеми інвестиційного забезпечення розвитку підприємств
18. Ідентифікація та класифікація ризиків
19. Аналіз та оцінка ризиків
20. Принципи управління ризиками
21. Урахування фактору часу в управлінні ризиками
22. Урахування стратегії підприємства в процесі управління ризиками
23. Можливості передачі ризиків
24. Основні шляхи зниження ризиків (передача (трансфер) ризику, удосконалення системи управління підприємством, диверсифікація)
25. Встановлення системи правових норм, що регулюють відносини з приводу створення і використання об'єктів інтелектуальної власності
26. Сукупність заходів, спрямованих на визнання та відновлення прав інтелектуальної власності у випадку їх порушення
27. Патентна система
28. Основні принципи патентного права
29. Об'єкти патентного права
30. Правова охорона товарних знаків
31. Охорона авторських і суміжних прав
32. Інноваційні моделі бізнесу (сфери впливу інновацій, елементи інноваційної моделі бізнесу)
33. Інноваційний аспект базових стратегій зростання:
а) Стратегія інтенсивного зростання;
б) Стратегія інтеграційного зростання;
в) Стратегія диверсифікованого зростання;
г) Стратегія скорочення.
34. Інноваційна стратегія підприємства
35. Стратегія «Блакитного океану»